1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Puhelimen sijainti julkisesti näkyville

Keskustelu osiossa 'GPS-paikannus', aloittaja porakone, 4/12/13.

1. porakone

Tykkäykset:
    0
    Puhelimen seurantasoftia on Google Play (puhelimena siis Android, Galaxy S3) täynnä mutta eipä niitä voi alkaa kaikkia yksitellen tutkimaan, ja nekin mihin olen vähän perehtynyt tuntuisivat edellyttävän että sijainti kysytään puhelimelta tekstarilla tms joten kysympä täältä.

Tarttisin sellasen systeemin että kuka vaan voi joltain nettisivulta nähdä mun sijainnin. Kernaasti niin että sen kartan saa upotettua omalle www sivulle mutta se ei ole välttämätöntä.

Softan pitäisi siis tiettyjen määreiden täyttyessä (esim X minuutin välein) päivittää sijainti johonkin serverille ja sieltä saisi sitten hakea kartan/sivun jossa sijainti olisi merkittynä. Kernaasti saisi olla vielä sellainen systemi ettei mun tarvitse taistella minkään Google API systeemien kanssa, olen reilun vuoden aikana lukuisat kerrat koittanut saada mitään tolkkua siitä mutta en ole onnistunut. En kuitenkaan halua opastusta siitä aiheesta ainakaan toistaiseksi, vasta sitten jos se on välttämätöntä tämän systeemin suhteen.

Aikanaan käytin Nokiassa Aspicore GSM trackeria ja GPSGate freebuddy palvelua mutta aika on ajanut siitä jo ohi.

2. Master of the Universe

Master of the Universe Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    1205
    Puhelinmalli:
    SAMSUNG, tietysti. Mikäs muu? No Huawei
  3. jaakko

jaakko Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    21
    Puhelinmalli:
    Honor 8
  4. Master of the Universe

Master of the Universe Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    1205
    Puhelinmalli:
    SAMSUNG, tietysti. Mikäs muu? No Huawei
    Ja hyvinkö toimi?

5. jaakko

jaakko Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    21
    Puhelinmalli:
    Honor 8
    Luuriin ohjelma sisään, gps päälle ja Googlen kartalle tulee jälki reitistä. Sitä en muista, kuinka pitkään pysyy tallessa mutta reitin voi tallentaa kml-tiedostoksi myöhempää käyttöä varten.

Jaa tämä viestiketju