1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

puhelimen puhdistus

Keskustelu osiossa 'Motorola ja Lenovo', aloittaja bulmaster, 18/11/04.

1. bulmaster

Tykkäykset:
    0
    osaisko joku viisaampi kertoa mulle et millä nesteellä/aineella kannattas puhdistaa puhelin jossa on hapettumia (puhelin uinu jossain viinissä tai vastaavassa, toimii muuten mut mikrofoni paskana ja sisänäyttöön ei tule valoja).. juttua oon kuulllu et jopa partavedellä vois puhdistaa, mut en o viel uskaltanu kokeilla.. vai kannattasko suosiolla viedä huoltoon.. ja paljonko mahdollisesti suunnilleen huolto maksais??

2. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Kotikäyttöön saatavista kohtuuhintaisista aineista jokin alkoholipohjainen, sopiva (=paljon alkoholia ja vähän muita mömmöjä), puhdistusaine. Miksei noita Alkostakin löytyisi. ;)

Sprii lienee parasta, mutta sitä ei nykyään saa mistään ilman tarvittavia lupia.

3. bulmaster

Tykkäykset:
    0
    kai niillä alkoholipitoisilla jutuilla voi puhdistaa puhelimen sisäosat kaikki kosketus pinnat sun muut??

4. Legge

Legge

Tykkäykset:
    0
    Isopropyyli-alkoholia saa aineski apteekista. Ei sulata muoviosia. Oon ite käyttäny tietokoneen osien puhdistukseen...prossuja, piirilevyjä ym.

5. bulmaster

Tykkäykset:
    0
    paljonko se isopropyyli-alkoholi maksaa.. noin niinku suunnilleen??

6. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Itse käytän tuollaista, niin puhelintan kuin tiekoneen komponenttien puhdistukseen.

Valmistajan sivu, josta löytyy käyttöturvatiedote.

Jaa tämä viestiketju