1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Puhelimen käyttö ilman sim-korttia

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Kelvin, 7/1/05.

1. Kelvin

Tykkäykset:
    0
    Onko mitään keinoa käydä käsiksi puhelimen valikkoon ilman sim-korttia? Jos laitteella voi soittaa hätäpuhelun, niin miksi ei voisi esim. kuvata kameralla tai käyttää ääninauhuria? Vai onko ainoa ratkaisu ottaa käyttöön jonkun kuukausimaksuttoman liittyymän sim-kortti?

Uudessa puhelimessa on bluetooth mutta ei infrapunaa, pöytätietokoneessa ei ole infrapunaa eikä bluetoothia, vanhassa puhelimessa on molemmat, ja kämmenmikrossa on infrapuna sekä USB. Tarkoitus on siirtää muutama tiedosto uuden puhelimen muistista pöytätietokoneeseen.

2. puh Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    36
    Puhelinmalli:
    LG G4
    Joihinkin S60-luureihin saa softalla flight moden, käsittääkseni silloin toimitaan ilman simmiä.

3. Guest Vieras

Kannattaa säästää irtisanottujen liittymien SIMmit tällaisia tilanteita varten :) Tosin ei auta jos ei ole säästänyt joten turhaan auoin päätäni. Mutta tulevaisuuden varalle...

4. simopot

Tykkäykset:
    0
    Itse olen älynnyt säästää. :) Nyt niitä sim-kortteja alkaa olemaan kyllä vähän liikaakin (minun ja veljeni vanhat dna:n sim-kortit sekä Saunalahden korttiuudistuksen myötä vanhentuneet sim-kortit). Näiden sim-korttien ansiosta voin käyttää vanhoja puhelimia (5110 ja 3210) herätyskelloina. Eihän sitä yhteen kelloon kukaan herää... ;)
    Niin joo, ja onhan sitä joskus kiva pelata oikeaa matopeliäkin. ;)

Jaa tämä viestiketju