1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Puhelimen(Aino) päivittäminen ei onnistu?

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja roopertti, 15/12/09.

1. roopertti

Tykkäykset:
    0
    Elikkäs Update Service ei sano mitään siinä vaiheessa kun liitän puhelimen usbiin? C on pohjassa mutta se ohjelmassa näkyvä animaatio vaan jatkaa esittämistään. Muutaman minuutin kuluttua puhelin menee massamuisti tilaan, mutta muutapa ei sitten tapahdukaan...
    Puhelin irti ja sitten se ohjelma onkin jo jumissa ettei mikään ohjelma vastaa! Sitten saakin käynnistää koneen uudelleen.
    Onko tässä vika mun koneessa/ohjelmassa vai miten muilla on päivittäminen onnistunut?

2. Opa82

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N900 Telefinland
    Teitkö täsmälleen ohjeiden mukaan? Itse olen tehnyt tuon operaation pariin otteeseen eikä ole ollut missään vaiheessa ongelmia. Eli akku irti ja takaisin paikalleen. Samaan aikaan kun laitat usb:n kiinni puhelimeen niin painat C:tä kunnes tietokone käskee lopettamaan painamisen.

3. roopertti

Tykkäykset:
    0
    Kyllä minä ohjeita noudatin, tosin sammutin puhelimen ennen akun irroittamista. Nyt on kokeiltu kahdella koneella ja sama homma, eli yhdistämisen jälkeen ei tapahdu mitään? tai siis jonkun minuutin kuluttua puhelin menee massamuistitilaan, mutta koneella näkyy opastava animaatio kuinka pitää toimia :D Joo enpä tiiä, mikä tässä nyt tökkii? Puhelimen kautta ei ainakaan vielä tarjonnut uutta versiota, mutta se taitaakin tulla aina jälkijunassa.

4. T0mppa

Tykkäykset:
    0
    Olihan puhelin sammuneena kun pidit c-painiketta pohjassa ja liitit datakaapelin?

5. roopertti

Tykkäykset:
    0
    Kyllä oli, niinkuin sanoin irroitin akun hetkeksi ennenkuin laitoin usb:n puhelimeen kiinni ja C oli pohjassa.

6. roopertti

Tykkäykset:
    0
    Missä vika sitten olikaan, mutta kolmannella koneella päivitys sujui niinkuin kuuluikin! Käytössä oli 4 megan laajakaista, että voiskohan päivittäminen olla tuosta kiinni, kun itellä vain 512 motkula?

7. T0mppa

Tykkäykset:
    0
    Ilmeisesti vika oli just tuossa mokkulassa. Mitä olen töissä kuullut niin kaikki ohjelmat ei pääse mokkulan kautta läpi. Hyvä että onnistui!

Voitko laitella tuonne käyttökokemuksiin juttua, kuinka päivitykset on vaikuttanu puhelimeen.

Jaa tämä viestiketju