1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Puhdas google tai Cm puhelin ja kontaktit

Keskustelu osiossa 'Sovellukset', aloittaja Phasi_h, 11/10/14.

1. Phasi_h Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    45
    Moi!

Useaan kertaan on tullut kokeiltua muita kun Sense rommeja mutta aina palattua takaisin.

Ja se suurin syy on noiden kontaktien saaminen + synkronointi + yhdistely google/fb/linkedin/skype vaikka aluksi. Miten te hoidatte vai ettekö hoida lainkaan?

2. cinse

cinse Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    4550
    Puhelinmalli:
    onhan noita
    Nyt meni kyllä ohi ? Et saa yhdistettyä vai ärsyttää noin kaikki yhdistelyt ? Mä en synkkaa kun pelkkää googlee ja dropboxia.

3. Phasi_h Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    45
    Okei sorry. Siis en saa synkattua ja sen jälkeen yhdistelyä jos ei ole Sense rom.

Miten te jotka käytätte CM tai jotain muuta non-sense rommia synkkaatte kontaktit?

Viimeksi muokattu: 12/10/14
  4. Enhancer Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    456
    En ole nyt ihan varma ymmärränkö oikein, mutta olen CyanogenModia käyttänyt Nexus One:sta alkaen kaikkia versioita, Senseä ja touchwiziä myös, kun puhelin käyttöönotossa kysyy Google-tunnuksia, laitan ne siihen ja kun puhelin on käynnistynyt, on kontaktit jo synkronoituneet oikealle paikalleen?

Facebookista sisällön / kuvien / kontaktitietojen hakuun on matkan varrella tullut muutoksia, mutta se on eri tarina.

5. kowardi

kowardi Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    2804
    Puhelinmalli:
    lippulaiva
    Eli vanilla ei osaa yhdistää Fb ja syncattuja? Tähän ei kyllä ole vastausta mutta marketissa taitaa olla läjä softia tähän touhuun :)

6. Phasi_h Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    45
    Minua nimenomaan kiinnostaa millä ja miten synkronoit esim. FB:n kontaktit + LinkedIn, Skype yms... Ja osaako "ei-sense" puhelin ymmärtää ja linkittää samat kontaktit keskenään?

7. Enhancer Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    456
    Play-kaupasta tosiaan löytyy muita palveluita varten omat softansa, esim. sync.me Facebookille , ihan hakemalla 'softa x sync'.

Kontaktien yhdistely onnistuu kyllä vanillassakin, ja esim. WhatsApp, Skype integroituvat kontakteihin useimmiten automaattisesti. Toki jos Skype-nimi on Jallu ja henkilö todellisuudessa Mika Javanainen niin eipä tuota automaattisesti yhdistä mikään.

Itse en käytä muuta, kuin valintaa että käytössä on ainoastaan kontaktit joilla on puhelinnumero, ja lisäksi synkkaan noihin kuvat Facebookista.

Jaa tämä viestiketju