1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

PTC (Paid to Click)

Keskustelu osiossa 'Asian vierestä', aloittaja tonyyq, 21/5/08.

1. tonyyq Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Iphone
    Ajattelin tehdä topicin nyt PTC:stä, kiinnostuneena mpf:än kävijöiden käyttämistä PTC paikoista ja niiden maksuista ja näin.

Vähän tietoa Paid to Click toiminnasta kopioituna verkkoansiot sivulta:

"PTC on lyhenne sanoista Paid To Click, joka on yleisesti käytetty erilaisten GPT-ohjelmien yhteydessä eräänä rahanansainta-menetelmänä. Tällaisen ohjelman jäsen tienaa joka kerta tietyn summan rahaa tai pisteitä klikkailemalla selaimeen syötettyjä mainoksia. Jokainen mainos kestää määritellyn ajan.
    Useimmin mainoksen kesto vaihtelee 5 sekunnista 30 sekuntiin. Eri sivustot maksavat erisuuruisia korvauksia."

Sivusto mitä minä käytän, on bux.to. Se maksaa 0,01$ jokaisesta klikkauksesta ja sentin jokaisesta referaalin klikkauksesta.
    Tienaus on hyvää, kun saa monta henkilö referaaleihin. Esim klikkaat itse päivässä 15 mainosta=0,15$. Sitten esimerkiksi kymmenen referalia klikkaa 15 mainosta päivässä=1,50$ per päivä=Yhteensä 1,65$ per päivä, se tekee viikossa 11,55$ eli kuukaudessa 46,2$=29,54€ joka siirretään Alertpay tilille ja sieltä vaikka omalle pankkitilille.

Bux.to maksaa Alertpayn kautta ja pienin ulosotto on 10$
    Bux.to on luotettavimpia PTC paikkoja eri lähteiden mukaan.

Jos kiinnosti ja haluat kokeilla ja sinulla ei ole referralia mene sivulle: http://bux.to, sieltä register, omat tiedot ja referraliksi tonyyqi tai suoraa tämän linkin kautta. Voit tietenkin jättää referalin laittamatta, ja silloin joku randomhenkilö voi ostaa sinut omaksi referralikseen.

Mainos tai ei, miten haluutte sen itse ottaa ::)

2. tonyyq Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Iphone
    Raha joka maksetaan, tulee henkilöiltä/yrityksiltä/yhtymiltä joka ostaa mainoksia bux.to:hon tai muihin PTC paikkoihin, jota sitten käyttäjät klikkailee.
    E: Joskus oli esim. Greenpeacin mainoksia tuolla.
    Itse en ole mitään riskejä vielä mitään riskejä tähän asiaan liittyen löytänyt.

3. tonyyq Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Iphone
    En pistäisi päätäni pantikseni, mutta mitä olen esimerkiksi bux.to:sta lukenut niin tämänlaisen käsityksen olen saanut.
    Voisiko sanoa "PTC-Firma", no joka tapauksessa sanotaan nyt että kyseinen PTC-sivusto maksaa sen.
    Tästä linkistä pääsee sivulle, jossa suomalainen henkilö selventää juttuja, kerää referaleja, tarjoaa bonuksia ja laittaa kuvia onnistuneista PTC-sivustojen siirroista paypal tililleen.

Niin no niin, en päätä pistäisi pantiksi, että rahat tulevat, mutta monissa paikoissa on kerrottu paikoista jotka toimivat, eikä ainakaan itselleni se olisi kauhea menetys, että käyttää päivässä max. ½h klikkaillessa mainoksia, samaan aikaan vaikka koulujuttuja hoidellessa.

4. Sonic Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Voiko oikeasti enää typerämpää toimintaa olla, kuin että klikkailla joitain mainoksia puoli tuntia? Hohhoijaa, sanon ma.

5. tonyyq Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Iphone
    Puol tuntia oli vähän niinkun esimerkki. Bux.to sivulla esim joka päivä n.15 mainosta, jokainen mainos pitää olla 30 sek auki. Siinä menee se 8 min.

6. Kreivi S

Kreivi S Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    60
    Eli kun sä tienaat niissä kahdeksassa minuutissa 0,15 dollaria. Se tekee tuntipalkkana 1,125 dollaria. Aika hurjaa.

7. JPW™ Vieras

Kyl saa aika pirusti klikkailla, ennen kuin voi puhua jostain "tienaamisesta". Ei mua ainakaan tollanen innostaisi. Niin suuri vaiva, niin pieni korvaus.

8. Sonic Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Ovatko nuo veronalaista tuloa?

9. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Noh.. kaveri mainostaa eräitä sivujaan ahkerasti jne, saa 100 dollaria/kk. Mun mielestä tekee aivan liikaa hommaa siihen rahaan nähden kaikenkaikkiaan... mut jos jollain on hienot ideat, miksei sillä pieniä summiakin pääse tienaamaan. Itse olen joskus kokeillut, mutta eipä se mitenkään kauhean rahakasta hommaa ollut. joitakin euroja tais tulla loppupeleissä.

10. tonyyq Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Iphone
    Ihan suoraa sanottuna en osaa sanoa :D kun itse en ole vielä saanut cashouttiin asti rahaa.

Totatota, kun klikkaan linkkiä surf ads sivulta, se on linkki joka siirtää sen erillisille sivuille, eri domaineille, joskus oli greenpeacin sivuja. Aika paljon menee suoraan bux.to foorumille.

Tohon en osaa sanoa kyllä sanoa mitään.

Joo, se on helvetin pieni summa. Mutta, jos saa järjesteltyä itselleen referraleja, sanotaan esimerkkinä 20. 20 Referalia klikkaa 15 yhden sentin per päivä joka tekee = 3$
    joka on viikossa 21$, kuussa 84$, tekemättä yhtään mitään, jos ei lasketa referalien hommaamista.

11. Kreivi S

Kreivi S Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    60
    Täältä et noita varmaan saa, toivoisin ainakin että olisi tuota fiksumpaa porukkaa. Mutta noin isoa vaivaa en 84 dollarin eteen tekisi, laske realistinen tuntipalkka vaikka vuoden ajalle ja hanki sen jälkeen töitä.

12. O.J. Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    108
    Tuossa riittävästi infoa siitä, etten koskaan mene mainitulle sivustolle.

13. Sonic Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Perinteinen verkostomarkkinoijien ja muiden kusettajien lempislogani: fyrkkaa tulee ovista ja ikkunoista tekemättä yhtään mitään.

14. dille Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Onneksi en ole niin persaukinen, että joutuisin alentumaan tuollaiseen touhuun. En myöskään lähtisi mainostamaan tuota touhua, ennen kuin olisin kotiuttanut muutaman euron tuolta suomalaiselle tilille.

Jaa tämä viestiketju