1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Psion huolto?

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja maxman, 6/1/04.

1. maxman

Tykkäykset:
    0
    Mistähän päin Suomea löytyisi huoltoliikkeitä, jotka osaavat korjata Psion Revon? Mieluusti läheltä Jyväskylää, jos joku tietää. Mulla sammahti kone täysin tuossa jokin aika sitten eikä enää lähde käyntiin... Tiedän, että voi maksaa suhteettoman paljon verrattuna laitteen arvoon, mutta voisi ainakin kysyä apua.

2. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Anglo Service hoitelee Psionit. Anglo Nordic hoiti ennen mutta sitten siirtyi Anglo servicelle. Heidän toimipisteensä on Helsingissä (tai Vantaalla ei muista) joten postin pitää toimittaa. Minä tein niin että vein Revoni Mäkitorppaan ja he lähettivät sen Anglolle.

Jos sinulla ei ole takuuta niin ei varmaan kannata korjata. Minun Revossa oli patterit kuollut kun ostin sen ja ilman takuukuittia pelkkien pattereiden vaihto olisi maksanut 50-100e.

e: ai että näitä typoja pukkaa.

3. maxman

Tykkäykset:
    0
    Juu ei ole takuuta enää...
    Onko Mäkitorpalla joku diili tuon lafkan kanssa vai miksi sinne veit?

4. lassej

Tykkäykset:
    0
    Itse kiikutin kerran omani stockmannille, kun olin sen sieltä ostanutkin. Heillä oli joku oma huoltoporukka, joka teki laitteille kai kaikkein yksinkertaisimmat temput.

Ootko kokeillut, heräisikö laite henkiin hard-resetin jälkeen?

5. Hattori Hanzo

Tykkäykset:
    0
    Kaikki Siemensit ja Nokiat menee sinne joten samallahan noi PDA:t menee...

6. maxman

Tykkäykset:
    0
    Juu kokeilin silloin resetoida useampaankin kertaan soft+hard. Ei auttanut.

Nyt itseasiassa laite toimii taas. Laitoin piruuttani laturiin kiinni ja sehän käynnistyi ihan kiltisti! Kuukausi sitten ei toivoakaan vaikka kuinka yritti. En tiedä miksi nyt toimii ja mikä oli vikana. Enkä oikeastaan välitä kun kerran toimii taas. Ehkä sen piti saada vähän levätä, kun oli sitä ennen ollut niin kovassa käytössä... ;)

7. lassej

Tykkäykset:
    0
    Omalle Psionilleni on käynyt kerran samalla tavalla. Olisikohan se vekotin päättänyt tyhjentää akkunsa äkisti jostain mystisestä syystä...

8. maxman

Tykkäykset:
    0
    Ei prkl! Tänään töissä laite jumahti taas. Ja kotona kun laitoin laturiin kiinni, niin aukes, mutta oli tehnyt ilmeisesti soft resetin itsestään... ei pysty käsittämään enää... :(
    Akku ei ole voinut kuivua tyhjiin, kun vasta sen latasin ihan täyteen enkä oo juurikaan käyttänyt sitä sen jälkeen. Nyt akku näyttää 83% kun otin samantien laturista irti.

Edit: Joo ei tää ihan terve oo. Leikkii kissaa ja hiirtä mun kanssa kun pysyy päällä 30 s ja sammuu sitten, päälle, sammuu, päälle, sammuu eikä starttaa enää. Laturin johto kiinni ja irti ja taas pysyy 30 s päällä jne. Ja huom: akku näyttää todellakin 83% koko ajan. Voi voi...

9. lassej

Tykkäykset:
    0
    Kannattaa koittaa, auttaisiko se, että ottaa asetuksista pois ruksin kohdasta "sammuta laite kun kansi suljetaan"

Itselläni oli meinaan käynyt niin, että tiputin psionin lattialle kansi auki. Tästä ilmeisesti kävi niin, että tunnistin joka kertoo laitteelle onko kansi auki vai kiinni meni rikki. Näin ollen revo alkoi luulemaan, että sen kansi on kokoajan kiinni eikä näin ollen suostunut käynnistämään lainkaan.

10. Flyer Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    N97
    Tai sitten akku on lähestymässä loppuaan. Revo tuntuu olevan aika ronkeli virran/akun suhteen. Oman kokemukseni mukaan akkua voi elvyttää sillä että yrittää imeä akun niin tyhjiin kuin vain mahdollista. (kannattaa ottaa varmuuskopio ensin) Sitten piiiitkä lataus mielellään pari vuorokautta.
    Kokeilin tuota perus malliin ja pussaan ja kumpikin tuntui sen jälkeen toimivan normaalisti.

Niin ja jos laite tuntuu täysin kuolleelta niin jätä laturi kiinni useammaksi tunniksi ja yritä vasta sitten käynnistystä.

Jaa tämä viestiketju