1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Protopuhelimien testaajat

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Qwertyi, 7/10/09.

1. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4710
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Foorumilla pyörii muutamia käyttäjiä jotka testailevat eri laitevalmistajien tulevia malleja. Tässä kun katselin tuota N900 ketjua niin tulipa seuraavanlainen ehdotus teille koekäyttäjille mieleeni. Foorumilla on mahdollisuus perustaa blogi. Olisiko siinä ideaa että koekäyttäjät perustaisivat blogin jossa kertovat kokemuksiaan ja havaintojaan. Nykyisin nuo arvokkaat kokemukset katoavat noiden spekulointiviestien joukkoon.

Lisäksi blogissa on se etu että asiaa voi kommentoida mutta kommentit näkyvät erikseen omassa osassa ja näin ollen käyttökokemukset pysyvät linjassaan ilman välipuheita.

Kertokaapas mitä mieltä olette asiasta ja toivotaan että blogeja tulevaisuudessa nähdään.

2. Lightfoot

Tykkäykset:
    0
    Entisenä Nokialaisena en oikein näe mahdollisena testaajien blogia. Jos tuollainen julkisuus olisi laitevalmistajan puolelta sallittua, eiköhän testaajiakin haettaisi julkisesti lehdissä. Testaajan tulee raportoida säännöllisesti valmistajalle, hän sitoutuu testilaitteen saadessaan palauttamaan sen sekä, uskoakseni jokaisen valmistajan kohdalla allekirjoittaa vaitiolositoumuksen.
    Näin minun tietoihini ja uskomuksiini perustuen.

3. Markkanen

Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    Apple iPhone 6 Plus
    Kumminki he kirjoittelevat tuonne N900 topickiin kokemuksia...?

4. eralumi Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    30
    Ainakin mitä itse olen käynyt testailemassa protoja, niin olen joutunut tekemään vaitiolositoumuksen vuodeksi eteenpäin.

5. K@rtsa Vieras

Ainahan on hölösuita jotka ei tiedä mitä salassapito/ vaitiolo edes tarkoittaa

6. Markkanen

Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    Apple iPhone 6 Plus
    Tai sitten N900 saa jo kertoa juttua. Ohan se julkisesti hipelöitävissä Nokian puljussa Aleksanterinkadulla.

7. K@rtsa Vieras

Näin taitaa juuri tässä tapauksessa olla. Ajettelin vain edellisessä kommentissani noin yleensä, enkä ehkä juuri kyseistä tapausta.

Jaa tämä viestiketju