1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Problem med operatörsbyte (Radiolinja -> Cubio)

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja hellqvist, 30/10/03.

1. hellqvist

Tykkäykset:
    22
    Från: xxxxxxxxx
    Till: mobiili@cubio.fi
    Kopia: info@cubio.fi asiakaspalvelu@cubio.fi
    Datum: 10/28/03 11:03 em
    Ämne: Problem med operatörsbyte
    Bilagor:

Hejsan

Jag tycker det är konstigt att ett brev som innehåller ett simkort och pinkod skickas som vanlig post och inte rekommenderat och dessutom så sent att det inte nådde mig i tid!

Måndagen 27.10 så slutade min radiolinja anslutning att fungera ett tiden på eftermiddagen, då hade jag inte fått något brev eller sms om när tidpunkten för mitt operatösbyte borde ägt rum. När jag senare klockan 17 kom hem från jobbet så hittade jag erat brev med mitt nya cubio simkort. I brevet som var postat fredagen 24.10 stod det att mitt nummer skulle ha blivit flyttat till cubio på måndag klockan 13.21. Bra trodde jag men det visade sig att av någon orsak så kunde inte mitt cubio sim registrera sig! När det fortfrarande inte fungerade 19.30 tiden så beslöt jag mig för att kontakta cubio. De påstod att något blivit fel vid operatörsbytet och lovade ringa upp senare. Ingen ringde. På tisdagen mellan klockan 10-11 så började mitt cubio sim äntligen att fungera, vilket var bra men bytet som högst borde ha fått vara 10 minuter blev ett dygn! Under den tiden gick det inte att ringa till mig och jag kan ha missat viktiga telefonsamtal!

HUR KOMMER CUBIO ATT KOMPENSERA MIG FÖR ATT DET TOG ETT DYGN FÖRRÄN OPERATÖRSBYTET BÖRJADE FUNGERA? Mitt simkort var ju också försenat!

SVARA via email tack.

xxxxxxxx xxxxxxxxx
    05033xxxxx
    xxxxx@home.se

======

Ei ole vielä tullut vastausta vaikka jo on mennyt useita päiviä!!!

2. jeesh Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mun ruotsi on linjaa "sådant är livet" eli suomeksi : sellaset on liivit.

saiskos tuon suomeksi, itseltäni ei ruotsi luonnistu yhtään.

3. Metsis

Tykkäykset:
    0
    Lyhyesti suomeksi: Kaveri oli vaihdattanu numeronsa Rällästä Cubioon, katkos oli kestäny yli 10 minuuttia ja epäili missanneensa tärkeitä puheluita ja siksi kysyy Cubiolta korvauksia.

En kyllä ymmärrä miks se on tänne postattu...

4. Marjo.

Tykkäykset:
    16
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    No aika lyhyesti joo. :p Tässä vähän pidemmin, en kokonaan rupea kääntämään.
    Eli ensinnäkin katkos liittymänvaihdossa kesti aika paljon yli 10 minuuttia, melkein vuorokauden (siirron piti tapahtua ma klo 13.21 ja Cubio alkoi toimia tiistaina klo 10-11 välillä). Ja sim-kortti oli lähetetty tavallisena kirjeenä perjantaina, kun liittymän piti vaihtua seuraavana maanantaina, eli ei ollut tullut ajoissa perille (maanantaina oli tullut postin mukana kotiin työpäivän aikana).
    (Lisäksi aspassa ei oltu maanantaina osattu sanoa syytä toimimattomuuteen ja oli luvattu soittaa myöhemmin, mutta soittoa ei kuulunut. Ja nyt tähän sähköpostiin ei ole tullut vielä mitään vastausta.)

5. hyper9999

Tykkäykset:
    0
    Veikkaisin, että sinulle korvataan muutamia kuukausimaksuja, joten don't keep your hopes up. Plus että tuon vastauksen saaminen ruotsiksi saattaa hieman myöskin kestää, tosin jokseenkin suuri osa suomalaisista (kuten minä) ymmärtää ruotsia hyvin, mutta puhuminen/kirjoittaminen on toinen juttu.

Lycka till!

6. FinnishFreak

Tykkäykset:
    0
    Mulla sama skenaario. RL->Cubio kesti yli 24h. Lähetin valituksen ihan selvällä suomen kielellä kahteen kertaan. Ei ole mitään kuulunut.

...laskun kyllä osasivat lähettää...

7. hellqvist

Tykkäykset:
    22
    Jos CUBIO olisi vastanut mun sähköpostiin 2 vuorokauden sisällä niin en olisi laittanut kopio tänne foorumiin.

Nyt kun CUBIO ei hoida hommat niin kun pitää mä kummiskin haluan että asia tuodaan julkisuuteen!

8. paul_a Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mulla sama homma DNAn kanssa, eli n. 55t liittymä kiinni 10 min sijasta. Lähetin vihaisen sähköpostin kun liittymä oli ollut kiinni 24t, ja siihen dna vastas noin 3 viikon kuluttua ja antoi puheaikaa.

Sopimusehdoissa DNAlla luki jotain että jos liittymä ei ole X tuntia käytettävissä /kk niin ASIAKKAAN VAATIMUKSESTA he hyvittää kk-maksun. Hyvitti kyllä minulle enemmän, mutta siis ainakin yhden kk maksun olettaisin että voit saada.

9. hellqvist

Tykkäykset:
    22
    Surkeeta.

CUBIO ei ole vieläkään vastannut

Jaa tämä viestiketju