1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

primetime gprs ongelma

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja markkuk, 13/4/04.

1. markkuk

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    -
    söörtsi ei tuottanut toivottua tulosta, eikä tällä gprs:llä viitsi kaikkea mahdollista lukeakkaan ;)

Missähän on vika, kun gprs yhteyden avaus jää jumiin "registering your computer to network" -vaiheeseen? Ongelmaa esiintyy noin kuutena päivänä viikossa, toisina päivinä ei pääse läpi ollenkaan... primetimessahan tämä "halpa" aika kerran alkaa kuudelta, niin haluaisihan sitä silloin käyttää. mutta ei; yleensä se lähtee myöhemmin kovan yrittämisen jälkeen toimimaan (jos lähtee :) )

Radiolinjakaan ei tähän oo mitään saanut, vaan teknisestä asiakastuesta sanotaan että ne ottavat yhteyttä. nyt on kumminkin yli kuukausi siitä mennyt, eikä mitään kuulu.

onko muilla ollut samanlaista ongelmaa?

2. paul_a Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    tcp/ip:n dns-settingseissä päällä "register this connection to DNS-server"?

Ongelma on windowsin dial-up asetuksissa.

3. Hiisty

Hiisty Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 9500 Saunalahti
    yleensä kello 18:00 joku muukin primetime käyttäjä avaa gprs:yhteyden, eli veikkaisin ihan normaalia ruuhka jos tämä virhe sattuu vain juuri kuuden aikoihin.

4. markkuk

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    -
    siis pitääkö sen olla asetuksen olla päällä?? se on pois päältä tällä hetkellä. Yhteys siis saa aina sillointällöin yhteyden, mutta monesti se jää juuri edellämainittuun kohtaan jumiiin.

5. PeeVee

Tykkäykset:
    1
    Yhteys

Mikä käyttis?
    Mikä puhelin?
    Olen useasti aukaissut yhteyden silloin kun klo 18.00 alkaa uutiset TV:ssä ja aina pääsee heti vaikka miljoonat muutkin aukaisee samanaikaisesti, taitaa riippua paikkakunnasta. ;=)

Nythän minä muistinkin, minulla oli viikon lainassa kannettava jossa XP ja kotikone oli verkkoyhteydessä siihen kannettavaan. Kannettavassa oli DNA-GPRS ja kotikoneelta pääsi sen kautta internettiin kun yhteys oli jaettu. Siinä tuli ilmoitus: "registering your computer to network" tosin suomeksi jotain kirjautimen verkkoon. Molemmista pääsi sivuille yhtäaikaa, tosin yhteys kun on hidas niin eihän siitä mitään hyötyä ole, mutta kuitenkin toimi.

6. markkuk

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    -
    käyttis on xp pro ja puhelimen virkaa toimittaa siemens s55. puhelimeen olen yhteydessä bluetoothsovittimen kautta.. ja yhteystyyppi on normaali "dial up"...

Ongelma ei minun mielestä ole omissa laitteissa (tietenkään ;) ) koska asetuksia ei tarvitse muuttaa ja kumminkin se lähtee yleensä sitten tuntien päästä toimimaan...

Jaa tämä viestiketju