1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Premium service

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Lettupannu, 15/6/06.

  1. Lettupannu

    Liittynyt:
    21/6/05
    Viestit:
    50
    Tykkäykset:
    0
    8800-yhteydessä mainostettava "premium service" palvelua ei ole toteutettu suomessa joten sen suhteen ei kannatata liikaa odotuksia nostattaa lähes tonnin hintaisesta lippulaivasta.

    Tietysti jos palvelun tarkoitus on huoltaa puhelinta yli kaksi viikkoa,vittuilla asiakkaalle ja toimittaa puhelin takas asiakkaalle vikojen kera joita ei ennen korjattavaksi toimittamista ollut on NOKIA onnistunut mainiosti.
     
  2. J.J-75 Bannattu tunnus

    Liittynyt:
    19/6/02
    Viestit:
    22482
    Tykkäykset:
    230
    No se ei ole yllätys... laita mailia kotikuntasi kuluttajaneuvojalle, niin se taistelee sun oikeuksista jota et itse tiennyt edes olevankaan.
     
  3. Qwertyi

    Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

    Liittynyt:
    7/12/05
    Viestit:
    25678
    Tykkäykset:
    4713
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    No eipä myöskään ole yllätys että J.J-75 opastaa kuluttajaneuvojalle. No mukava tietää että joku niitäkin virkailijoita työllistää. Suurin osa kuluttajaneuvojan ajasta menee sellaisten asoiden hoitoon jossa kuluttaja ei ole vaivautunut tutustumaan sopimusehtoihin. Vikahan on aina myyjässä/maahantuojassa/valmistajassa, muttei milloinkaan kuluttajassa. Näin sanoo kuluttajan laki?
     
  4. J.J-75 Bannattu tunnus

    Liittynyt:
    19/6/02
    Viestit:
    22482
    Tykkäykset:
    230
    Niin, no mitä sitte... Jos joku tuntee itsensä väärinkohdelluksi, niin kai sillä on siihen sillon oikeus tarttua mistä apua saa. En ainakaan väärin ole tehnyt. En piruile takaisin ainakaan. Opastasin jopa sinua jos jotain kysyisit, mut jokanen tyylilään. Mees kattomaan vaikka tuonne fiksuja vastauksia muilta foorumilaisilta. Niitä olisikin korkea aika jonkun kommentoida.

    http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?t=57564

    Tämäkö on se foorumin linja nykyään? Monikin kirjottelee vastauksia vaikkeivat ymmärrä aiheesta tuon taivaallista. Ainoa mitä ymmärretään, on kirjoitella itsestään tai kaljareissuistaan Asiaa vierestä osioon.
     
  5. snb69

    Liittynyt:
    11/7/04
    Viestit:
    294
    Tykkäykset:
    0
    Se huolto mihin koneesi veit niin oliko se pikahuoltopalveluun sitoutunut tehdashuolto vai joku kälynen ykköstason huolto?

    Vai kenties myyjäliike?
     
  6. Lettupannu

    Liittynyt:
    21/6/05
    Viestit:
    50
    Tykkäykset:
    0
    Se on nokian valtuuttama mekkikorjaamo jonka tiedot löytyy nokian sivuilta,siaitsee helsingissä .
     
  7. adapter-

    Liittynyt:
    2/1/05
    Viestit:
    459
    Tykkäykset:
    5
    Jos en aivan väärin muista niin SCF Huolto Tampereella taisi ainakin aikanaan olla ainoa Premium huoltopalvelua tarjoava huolto Nokia 8800-laitteelle. Muissa tapauksissa laite lähtee tavallisesti huoltoon ja huoltoaika on se normaali 1-2 viikkoa, joka on täysin inhimillinen aika kuluttajaviraston ohjeistuksienkin mukaan.

    Jos jälleenmyyjä on sinulle erikseen mainostanut ja luvannut Premium huoltoa niin sitten vain valitusta sinne taholle ja vaatimaan hyvitystä. Muissa tapauksissa homma menee täysin kuluttajasuojalain mukaisesti. Nokia vain ei pysty tarjoamaan edes kalliille laitteelle kunnon palvelutasoa, mutta se ei ole laitonta.
     
  8. k Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    11/12/05
    Viestit:
    1445
    Tykkäykset:
    0
    En tiedä mitä premium -palvelulla tarkoitetaan ja mitä ihmiset siltä odottavat, mutta ainakin oman 8800-laitteeni yllämainittu huoltopaikka huolsi moitteettomasti. Piirilevy vaihdettu yhdessä "yössä".
    Punaista mattoa ei huoltokäyntini kunniaksi lattialle levitetty eikä edes kakkukahveja tarjottu, mutta kaikki sujui vaan niin jouheasti.

    ...ja on muuten toiminut palvelu yhtä hyvin muidenkin luurien, kuin 8800:n kohdalla.
     
  9. Lettupannu

    Liittynyt:
    21/6/05
    Viestit:
    50
    Tykkäykset:
    0
    Jälleenmyyjällä ei ole mitään tekemistä premium servicen markkinoinnin kanssa,kaikki tieto on nokian omilta sivuilta jossa sitä tuodaan julki asiakkaille ja helplinen mukaan puhelin tulisi huoltaa viikossa.
    Tilanne vaan on niin että palvelua ei ole ikinä katsottu tarpeelliseksi suomessa,tältä osin nokian markkinointi on virheellistä !
    ei tässä tarvi mitään kuluttajasuojalakia ruveta tulkitsemaan ,tilanne on se että viidenkympin puhelimella on sama korjaus sykli kuin tonnin puhelimellakin. Se mikä pitkittää 8800-takuukorjauksia on se ettei kaikki ns:huoltoliikkeet (edes valtuutetut)pysty niitä korjaamaan.
     
  10. Qwertyi

    Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

    Liittynyt:
    7/12/05
    Viestit:
    25678
    Tykkäykset:
    4713
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Elä nyt suutu jos joku hiukan naljailee.

    Eikö foorumin laajempi neuvonta/kommentointi/vastailu vain kerro siitä kuinka suosittu MPFoorumi on. Kaikki rekisteröidythän haluavat saada äänensä kuuluviin. Itsekkin kirjoittelen tuonne "Asian vierestä" ketjuun ja sama taitaa päteä myös sinuun. Foorumien tarkoitushan on saada aikaan keskustelua. Viestiketjuja kun lukee niin on syytä ottaa myöskin maalaisjärki käyttöön eikä kaikesta ole syytä pillastua.

    Foorumin linja on kaikenkaikkiaan siisti. Moderaattorit pitävät asiat hoidossa. Inhimillisiä virheitä sattuu niin modeille kuin lukijoille/kirjoittajille. Vaikka et haluaisi lukea foorumilaisten esittelyjä itsestään tahi perjantain känni reisun menosta niin kysehän on siitä mitä viestiketjuja haluat lukea foorumilta.

    Toivon että jatkossa kaikki jotka haluavat voivat foorumille kirjoittaa asiallisia viestejä aiheesta kuin aiheesta sekä vastailla oman tietämyksensä mukaan. Tietämättömiä voi ja pitää opastaa. Foorumin käyttäjien pitäisi osata ymmärtää mikä on vttuilun, sarkasmin ja asian vierestä sanotun merkittävä tarkoitus.
     

Jaa tämä viestiketju