1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Pre paid -liittymä Kaliforniassa?

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja VaiNiin, 13/7/06.

1. VaiNiin

Tykkäykset:
    0
    Olisi tarkoitus lähteä tuossa syksyllä Kaliforniaan ja Nevadaan muutaman viikon matkalle ja tarvetta olisi pre paid -liittymälle. Tietääkö kukaan onko ulkomaalaiselle, vain lyhyen aikaa maassa olevalle tarjolla Suomen mallisia pre paidejä? Mitä olen yrittänyt operaattorien sivuilta lukea, niin kaiken maailman kk- ym. sopimuksista puhutaan pre paidienkin yhteydessä. En minä mitään sopimusta halua tehdä, ostaa vain sim-kortin, jossa on se tietty määrä minuutteja/arvoa. Enkä myöskään sellaista sopimusta tarvitse, johon liittyy puhelin. Minulla on kolmitaajuusvekotin olemassa.

Tietoa löytyykö?

2. mk123

Tykkäykset:
    0
    Esimerkiksi T-Mobile ja Cingular. Saat ihan mistä tahansa ko. operaattoreiden kaupasta, kävelet sisään ja kerrot että haluat pre-paidin; avautuu odottaessa ja voit sitten käytellä sitä sen aikaa kun haluat ja tarvittaessa ladata lisää puheaikaakin.

3. VaiNiin

Tykkäykset:
    0
    Eli se on sitten kuitenkin kuten täällä eikä sen monimutkaisempaa? Sivuja lueskellessa annoin itseni hämääntyä kaikenmaailman kuukausisopimusjutuista ym.

Kiitos vastauksesta.

4. mk123

Tykkäykset:
    0
    Onhan niillä ne normaalitkin liittymät missä tulee ihan lasku ja joissa saatetaan sitoutua pidemmäksikin aikaa ko. operaattoriin. Ulkomaalaiset eivät yleensä saa niitä ilman paikallista sosiaaliturvatunnusta ja osoitetta ilman että joutuu maksamaan panttimaksun.

Kerrot vaan, että olet ulkomaalainen ja haluat pre-paidin ja sinulla on jo puhelin. Eivät sitten turhaan yritä tyrkyttää kaikenlaista; pre-paid-pakettienkin mukana saa toisinaan puhelimia :)

Jaa tämä viestiketju