1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Pradan omistajat huomio!

Keskustelu osiossa 'LG', aloittaja Samu, 3/10/07.

1. Samu Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    190
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S2
    Tuntuu ettei tuo KU850:n oma topikki ole mitään muuta kuin täysin dööd, joten arvostaisin suuresti jos ylläpito antaisi tämän ilmoituksen olla täällä julkisella puolella edes viikon päivät.

Eli olen vääntämässä kättä huollon kanssa siitä faktasta, että laitteen mukana toimitettava Pradan nahkakotelo naarmuttaa laitteen takapuolta. Naarmuttaa naurettavan nopeasti (1-1,5kk) ja häiritsevän paljon, varsinkin kun kyseessä on brändilaite, ei mikään perusluuri.

Yritän saada oman laitteeni akunkantta sekä takapuolen paneelia vaihdettavaksi takuuseen, mutta tarvitsisin muita Pradan omistajia apuun.

Huolto väittää ettei ole tullut ensimmäistäkään yhteydenottoa ko. asian tiimoilta ennen minua. Tarvitsisin tuekseni parin muun omistajan todistuksen siitä, että kotelo todellakin naarmuttaa laitetta.
    Porkkanana lähinnä se, että saisi tuon kotelon naarmuttamat laitteet uudenveroisiksi - takuuseen.

Anyone?

2. jugih

jugih Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    52
    Puhelinmalli:
    iP 6S 64Gb
    Morjens.
    Mullakin oli Prada, mutta "valitettavasti" luin asiasta eri forumeilta, että kotelo naarmuttaa joten en ikinä käyttänyt sitä.. :)
    Sorry, ei apua muuta kuin että etsi netistä vastaavia valituksia jos siitä mitään hyötyä on.

3. Juniper

Tykkäykset:
    2
    Ei kai tuo kotelo nahkaa ole.. mitä lie kuitukomposiittia.

4. teenspirit

Tykkäykset:
    0
    Jep, mulla on kotelo naarmuttanut luuria ja ikävästi myös näyttöä... Eli meikäläinen voi todistaa.

Jaa tämä viestiketju