1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

--- PowerMP3 ei löydä tiedostoja millään tavalla ---

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Lemztaz91, 27/9/06.

1. Lemztaz91

Tykkäykset:
    0
    Olen jo pitkän aikaa tapellut tuon PowerMP3 softan kanssa muttei se saa musiikkia auki edes esim E:/sounds/ kansiosta ym... aina vain näyttää tyhjää niittä open songs/playlists kohdissa...

ja ette kyllä sano että lue topicit koska niitä jo tässä oon kohta kolme varttia katellut ja ettinyt...

HELP HELP HELP!!!

2. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4675
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Ensihätään koita kansiota e:\my music jollet erikseen ole toiseen kansioon tallentanu. Turhaan playlistejä ihmettelet, vielä.

Oikeen vartin jaksot hakea. VAU!

3. Lemztaz91

Tykkäykset:
    0
    ei onnaa... Sama juttu tulee eli optionsista open songs ja sieltä tulee selected audio files (ei mitään) eikä ole mahdollisuutta selata ym.. Tuo muistikortin kansio missä ne on juuri nyt on E:/my music/ (vaihdoin vain nimen tuolla FExplorerilla).

Muita keinoja??

4. Legge

Legge

Tykkäykset:
    0
    Koitas ny vielä tätä uudemman kerran:

1. Luot kansion E:\Sounds\
    2. Valitset Options->Open songs
    3. Valitset Options->Select folder ja sitten tietty valitset oikean kansion

Jos ei noilla toimi, niin sitten on sormi suussa.

5. Lemztaz91

Tykkäykset:
    0
    Eli mä nyt tuon ohjeen mukaan muutin sen mun musiikkikansion nimeksi Sounds eli se sijaitsee E:/Sounds . Menin nyt sitten PowerMP3 soittimelle ja klikkasin options ja sieltä open songs nyt ruudussa näkyy: Select Audio Files: (ei tietoja). Ei ole siis muuta mahdollisuutta kuin painaa peruuta. Ehkä version päivityksellä tai jollain ongelma tulisi ratkaistuksi..??

Vinkkejä??

6. Legge

Legge

Tykkäykset:
    0
    Sieltä asetuksista ei siis löydy mistään tuota folderin valintaa?

7. Lemztaz91

Tykkäykset:
    0
    Ei näytä löytyvän mitään folderin valinta juttua..

aina kun yrittää tehdä jotain sellaista avaus juttua miltä tahansa välilehdeltä se antaa ilmoituksen: Selected Audio files: (ei tietoja), eikä siinä ole mahdollisuutta painaa mitään muuta kuin peruuta.

Tää taitaa olla ykkösversio ja puhelimena on Nokia 6630. Onko uudempaa versiota mitä vois yrittää tai jotain muuta ohjelmaa missä on tuo Equalizer...

EDIT:
    Asensin nyt uudemman version 1.10 tai jotain vastaavaa.. Nyt se käynnistää kipaleet ihan normaalisti MUTTA SE TOISTAA NE HIDASTETTUINA ja ääni madaltuneena eikä sitä voi erkkikään kuunella.. Eikö nokia 6630 tosiaan pyöritä tota softaa??

Jaa tämä viestiketju