Posti / DHL / UPS / Postnord ja kaikki muutkin kuljetuspalvelut

ByeByeBye

𝓣𝓱𝓲𝓼 𝓲𝓼 𝓽𝓱𝓮 𝓮𝓷𝓭...
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
21388
Puhelinmalli
Motorola Edge 30
Postnordin sovelluksesta näkee missä kuski ja paketti seikkailee. Aikataulut vähän venyy kun jakelupaikoissa kestääkin odotettua kauemmin.
Kai nyt sen tiiän, ku ne lähettää siitä tekstiviestinkin. 😀 Se seuranta ei siis ollut vielä alkanut, annettiin vain arvioitu aika ja siis linkki mistä sitä voi seurata ihan netistäkin. No se venyi noin tunnin.

iMikko

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
92   0   0
Reaktiopisteet
7307
Puhelinmalli
iP13 Pro
Kai nyt sen tiiän, ku ne lähettää siitä tekstiviestinkin. 😀 Se seuranta ei siis ollut vielä alkanut, annettiin vain arvioitu aika ja siis linkki mistä sitä voi seurata ihan netistäkin. No se venyi noin tunnin.

Aika hyvin tuli kuten pitikin. Amazon.de on näköjään ottanut Postin kumppaniksi, katsotaan tuleeko sinä päivänä kun pitäisi... Vieläpä kotiovelle... DHL ennen toimittanut kaikki ajallaan. Sinänsä lupailee hyvää että seurantakoodi putkahti Postilta tänään ja toimitus olisi vasta pe.

Jättiläinen

Jalopeno
Palaute - 100%
195   0   0
Reaktiopisteet
20459
Puhelinmalli
Puhe-elin
Aika hyvin tuli kuten pitikin. Amazon.de on näköjään ottanut Postin kumppaniksi, katsotaan tuleeko sinä päivänä kun pitäisi... Vieläpä kotiovelle... DHL ennen toimittanut kaikki ajallaan. Sinänsä lupailee hyvää että seurantakoodi putkahti Postilta tänään ja toimitus olisi vasta pe.
Muutaman paketin Saksan amazonista tilanneena, voin sanoa et tulee ajallaan. Ainakin mulla tuli kaikki paketit sinä päivänä kuin pitikin, ja kotiin saakka 😍

iMikko

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
92   0   0
Reaktiopisteet
7307
Puhelinmalli
iP13 Pro
Muutaman paketin Saksan amazonista tilanneena, voin sanoa et tulee ajallaan. Ainakin mulla tuli kaikki paketit sinä päivänä kuin pitikin, ja kotiin saakka 😍

No eiköhän Posti tuon minun Amazonin paketin nyt saanut kuitenkin viivästymään prkl. Postin sovellus lupaili jo eiliseksi mutta eipä tule edes tänään joka oli "luvattu" Amazonin toimitusajaksi.

sommite

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
42
Puhelinmalli
S20 FE
Osa paketeista tulee postilaatikkoon jaettavina Pikkupaketteina, niillä toimitusaika on pitänyt huonommin kuin kotiin tai noutopaikkaan vietävillä suuremmilla lähetyksillä.

Jättiläinen

Jalopeno
Palaute - 100%
195   0   0
Reaktiopisteet
20459
Puhelinmalli
Puhe-elin
Osa paketeista tulee postilaatikkoon jaettavina Pikkupaketteina, niillä toimitusaika on pitänyt huonommin kuin kotiin tai noutopaikkaan vietävillä suuremmilla lähetyksillä.
Jaa siel on tällaisiakin 😅 Liekö mulla ollu sit joku kampanja, kun aina ollut ilmaiset postit ja tullut kotiin saakka. En ole tutustunut tarkemmin kyl, onko siel aina ilmaiset postit muistaakseni yli 40€ ostoksiin

sommite

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
42
Puhelinmalli
S20 FE
Jaa siel on tällaisiakin 😅 Liekö mulla ollu sit joku kampanja, kun aina ollut ilmaiset postit ja tullut kotiin saakka. En ole tutustunut tarkemmin kyl, onko siel aina ilmaiset postit muistaakseni yli 40€ ostoksiin
Minulla on myös ollut ilmaiset postit. Asiakas ei voi valita, tuleeko tavara Pikkupakettina vai tavallisena, Amazonissa päättävät mm. lähetyksen koon perusteella.

Jättiläinen

Jalopeno
Palaute - 100%
195   0   0
Reaktiopisteet
20459
Puhelinmalli
Puhe-elin
Minulla on myös ollut ilmaiset postit. Asiakas ei voi valita, tuleeko tavara Pikkupakettina vai tavallisena, Amazonissa päättävät mm. lähetyksen koon perusteella.
Tai sitten täysin randomisti, kun mulla kaikki tilaukset olleet kelloihin rannekkeita, mitkä olisi tulleet kuoressakin 🤷‍♂️

iMikko

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
92   0   0
Reaktiopisteet
7307
Puhelinmalli
iP13 Pro
Kaksi pakettia, postilaatikkoon jaettava tuli eilen, kotiinjaettava nyt sitten menee maanantaille. Jumahti Liettuaan paketti pariksi päivää jostain syystä. Noo, ei tuo nyt tärkeä ole mutta maanantaina ollaan taas duunissa :(

TSIGA

Veteraanijäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
1533
Puhelinmalli
Samsung A52s 5G
Onko muilla Postin sovellus jumitellut, mulla pari viime pakettia tullut niin, että ollut vain "Ei ole vielä saapunut Postille" -kohdassa ja sit suoraan siitä "Noudettavissa".

TSIGA

Veteraanijäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
1533
Puhelinmalli
Samsung A52s 5G
Pessimisti ei pety, mut jos tää paketti saapuu tänään, niin olen positiivisesti yllättynyt. Viime tiistaina tilattu ja seuranta tosi nihkeesti päivittynyt. Jollain muulla kuljetuspalvelulla varmaan olis perillä jo.

Liitteet

• Screenshot_20220808-094529_OmaPosti.jpg
    Screenshot_20220808-094529_OmaPosti.jpg
    67.1 KB · Katsottu: 20

mantis

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
24   0   0
Reaktiopisteet
544
Puhelinmalli
Oneplus 9 Pro
UPS pyörii näköjään negatiivisissa otsikoissa. Voin omalta osaltani vahvistaa että puoli tusinaa lähetystä on tullut vastaanotettua kyseisen firman kautta, joka kerta seurantaan ilmestyy tieto jonka mukaan vastaanottajaa ei mukamas saatu tavoitettua vaikka työskentelen kotoa käsin ja olen käytännössä koko ajan tavoitettavissa. Paketti täytyy itse käydä hakemassa access pointista. Omalla kohdalla lähin UPS access point on muutaman sadan metrin päässä joten ongelma ei ole suurensuuri, mutta kieltämättä ihan periaatteesta tuo valehteleminen toimittamisen yrittämisestä on vähän ärsyttänyt.
Täällä ihan sama juttu. UPS on aina yrittänyt toimittaa, mutta vastaanottaja ei mukamas ole ollut kotona. Viimeksi satuin olemaan pihalla kun seurantatieto tuli etten ole ollut tavoitettavissa, eikä UPS ollut edes käynyt pihalla. Eivätkä vieneet edes noutopisteeseen vaan yrittivät toimitusta vasta 2 arkipäivän päästä, ilmoittamatta edes. Tosin lähin noutopiste on joku eläinkauppa 15 kilsan päässä, joten ihan hyvä etteivät sinne vieneet.

mantis

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
24   0   0
Reaktiopisteet
544
Puhelinmalli
Oneplus 9 Pro
On ollut jostain viime vuodesta ainakin jo. Normaali toimitus on Postilla. Pikatoimitus UPS tai DHL. Ite tilailen aika usein Amazon.de:stä ja joka kerta tullut viimeistään luvattuna päivänä, joitakin kertoja päivän tai pari etuajassa. Isommat tulevat kotiinkuljetuksella 8-16 välillä ja pienemmät kirjepostin mukana. Isompien kohdalla Omaposti-sovelluksesta voi myös valita et toimittavat automaattiin tai noutopisteeseen.

Dali_

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
18   0   0
Reaktiopisteet
2162
Puhelinmalli
S21 Ultra, S22, Tab S8 Ultra
DHL puolelle iso kiitos. Samsungilta tilattu paketti tulee seuraavana päivänä kuski soittaa 10-15 min etukäteen ja varmistaa että olet kotona ja tosiaan tuo paketin ovelle. Versus vaikka ups joka ei onnistu siinä ikinä

kviikka

Morommoro!
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
2865
Puhelinmalli
Sony Xperia 1 III
Tilasin Verkkokauppa.comista kolme tuotetta, jotka lähtivät eri paketteina ilmeisesti niiden koosta johtuen (kattovalaisimia yms.). Jostain syystä, vaikka paketit lähtivät samoihin aikoihin, kaksi pakettia saapui eilen perille, mutta kolmas on edelleen Vantaalla, jossa se on viimeksi rekisteröity toissa päivänä.

Kaikki paketit kävivät Postin logistiikkakeskuksessa, mutta tämä Vantaalla vielä oleva rekisteröitiin sen jälkeen muista poiketen vielä Vantaa Voutila VDL:ssä, johon se on nyt jämähtänyt. Erikoista, että näin vaihtelee.

Nahkatukka

* V I P *
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
9488
Puhelinmalli
OnePlus 7T
Tilasin Verkkokauppa.comista kolme tuotetta, jotka lähtivät eri paketteina ilmeisesti niiden koosta johtuen (kattovalaisimia yms.). Jostain syystä, vaikka paketit lähtivät samoihin aikoihin, kaksi pakettia saapui eilen perille, mutta kolmas on edelleen Vantaalla, jossa se on viimeksi rekisteröity toissa päivänä.

Kaikki paketit kävivät Postin logistiikkakeskuksessa, mutta tämä Vantaalla vielä oleva rekisteröitiin sen jälkeen muista poiketen vielä Vantaa Voutila VDL:ssä, johon se on nyt jämähtänyt. Erikoista, että näin vaihtelee.
Alkukesästä tilasin duuniin verkkiksestä 8eri artikkelia ja ne saapuivat 4:ssä eri lähetykssä, 4:ssä eri boksissa. Tilattaessa tsiigasin vielä että kaikkea löytyy helsingistä. Aikamoista logiikkaa käytetty siinä :)

fyctice

#teampitopeli
Palaute - 100%
53   0   0
Reaktiopisteet
5825
Puhelinmalli
Flagship
Screenshot_20220810-153945.png

Ei voi kuin ihmetellä tätä Postin kulkemisen vaikeutta välillä. Jyväskylästä lähtenyt, tulossa Tampereen viereen Ylöjärvelle niin käy kierroksen Helsingissä... 🤔 Ei ihme, että välillä näissä kestää!

Nahkatukka

* V I P *
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
9488
Puhelinmalli
OnePlus 7T
Katso liite 196360

Ei voi kuin ihmetellä tätä Postin kulkemisen vaikeutta välillä. Jyväskylästä lähtenyt, tulossa Tampereen viereen Ylöjärvelle niin käy kierroksen Helsingissä... 🤔 Ei ihme, että välillä näissä kestää!
Pitäähän sitä stadilaisellekkin saada hommia 😜

Vilén

Noku sai niin halvalla
Palaute - 100%
12   0   0
Reaktiopisteet
13844
Puhelinmalli
S21 FE
Katso liite 196360

Oletettavasti postiluukkuun tuleva pikku-paketti? Ne kun kierrätetään helsingin kautta, vaikkei siinä mitään järkeä olekaan.

Top Bottom