Posti / DHL / UPS / Postnord ja kaikki muutkin kuljetuspalvelut

dale.jr

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
17043
Puhelinmalli
Moto edge 20, P20 pro

reynolds

𝕸𝖊𝖘 𝖖𝖚𝖊 𝖚𝖓 𝕮𝖑𝖚𝖇
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
7405
Puhelinmalli
Samsung Galaxy S21 Ultra
Kaksi pakettia huilaillut tiistaista lähtien Postin logistiikkakeskuksessa. Luulen, ettei ole tilaa automaateissa.

Screenshot_20220616-221110_OmaPosti.jpg

mantis

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
24   0   0
Reaktiopisteet
544
Puhelinmalli
Oneplus 9 Pro
Perkuleen UPS... Pari päivää ennen saapumista suomeen tulee tekstiviesti, jossa kysellään mahdollista ovikoodia tai muita muutoksia toimitusosoitteeseen. Ilmoitan ovikoodin. Eilen lähetyksen olisi pitänyt tulla, mutta en ole kuulemma ollut paikalla vaikka olin koko aamupäivän paikalla. Seurannassa lukee et toimitetaan sitten seuraavana päivänä. Ei ole näkynyt eikä kuulunut. Asiakaspalvelu sanoi ettei tule tänään, koska en ole ollut yhteydessä ja valinnut uutta toimituspaikkaa tai -aikaa verkossa. No siihen tarvitsee infonotice-numeron, joka löytyy kortista jonka kuljettaja tiputtanut postiluukusta. Paitsi ettei sellaista ollutkaan. Nyt olikin vaihtoehtoina et tuovat maanantaina 11-17 välillä tai noudan jostain heidän keskuksestaan Vantaalta. Paitsi että olen maanantaina töissä 05:30 - 18:30...

Oi voi kunpa Amazonista tilatessa voisi itse valita mikä kuriiri lähetyksen tuo niin ei tarvitsisi UPS:n pasketta käyttää..

1655464017134.png

Krademuzy

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
7   0   0
Reaktiopisteet
108
Puhelinmalli
Apple iPhone 13 mini
Varasin lokeron Postin automaatista ja menin paikalle, niin kyseinen lokero oli raollaan. Iski hämmennys, että miten se nyt toimii. Jos lyön lokeron kiinni, niin lukittuuko se ja tulkitsee että paketti on syötetty sisälle, vaikka ei olisi. Siinä pohdin ja kävin kaupan kassallakin kysymässä neuvoa :ROFLMAO: Kassatäti sitten rohkeasti laittoi lokeron kiinni. Kokeilin saamaani koodia ja lokero aukesi uudelleen. Laitoin paketin sisään, suljin lokeron ja homma ratkesi. Tietää jatkossa miten toimia tässä tilanteessa.

Aukeaako se lokero sillä samalla koodilla niin kauan kunnes postipate sen paketin sieltä noutaa?

Vilén

Noku sai niin halvalla
Palaute - 100%
12   0   0
Reaktiopisteet
13844
Puhelinmalli
S21 FE
Varasin lokeron Postin automaatista ja menin paikalle, niin kyseinen lokero oli raollaan. Iski hämmennys, että miten se nyt toimii. Jos lyön lokeron kiinni, niin lukittuuko se ja tulkitsee että paketti on syötetty sisälle, vaikka ei olisi. Siinä pohdin ja kävin kaupan kassallakin kysymässä neuvoa :ROFLMAO: Kassatäti sitten rohkeasti laittoi lokeron kiinni. Kokeilin saamaani koodia ja lokero aukesi uudelleen. Laitoin paketin sisään, suljin lokeron ja homma ratkesi. Tietää jatkossa miten toimia tässä tilanteessa.

Aukeaako se lokero sillä samalla koodilla niin kauan kunnes postipate sen paketin sieltä noutaa?
Olettaisin että koodi on kertakäyttöinen, muttei kyllä ole tietoa.

JoeBlack

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
228   0   0
Reaktiopisteet
6011
Puhelinmalli
Vaihtuu
Matkahuollon paketti päivittynyt viimeks 22.6 kun kuljettaja hakenu pois automaatista. 🙄 Sylettää.

ByeByeBye

𝓣𝓱𝓲𝓼 𝓲𝓼 𝓽𝓱𝓮 𝓮𝓷𝓭...
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
21388
Puhelinmalli
Motorola Edge 30
Siis mitä hittoa Posti? Turkuun pitäis olla tulossa... 🤔

Screenshot_20220629-232431~2.png

Ruismies

🇫🇮🇺🇦
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
5239
Puhelinmalli
A51 5G
Matkahuollon automaatti täynnä, siirretty ärrälle. Mulla on henkkarit mutta kuullut että monilla kivaa kun ärrältä ei saa ulos ilman papruja...

Muutenkin hassu, Seinäjoelta Vantaalle yön yli, seikkailut Vantaalla 48h päälle 😄

Vilén

Noku sai niin halvalla
Palaute - 100%
12   0   0
Reaktiopisteet
13844
Puhelinmalli
S21 FE
Matkahuollon automaatti täynnä, siirretty ärrälle. Mulla on henkkarit mutta kuullut että monilla kivaa kun ärrältä ei saa ulos ilman papruja...
Tästä ongelmasta olen kuullut myös monilta postin puolella, juuri sen takia tilaavat automaattiin että saa hakea kun ei ole papereita.

Bye

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
12   0   0
Reaktiopisteet
10708
Puhelinmalli
S22U
Tästä ongelmasta olen kuullut myös monilta postin puolella, juuri sen takia tilaavat automaattiin että saa hakea kun ei ole papereita.
Onneks postista saa ainaki ajokortilla paketit ulos. Henkilökorttia ei oo ja passiki varmaa menny jo vanhaks 😅

fyctice

#teampitopeli
Palaute - 100%
53   0   0
Reaktiopisteet
5825
Puhelinmalli
Flagship
Vissiin Postilla ruuhkautunut kotiinkuljetukset kun sunnuntaina tilasin verkkiksestä, tiistaina jääkaappi ja pakastin oli jo Pirkkalassa mutta kotiinkuljetuksen sai vasta nyt torstaille. Melko surkeeta 😁

Pinato

VIPpi
Palaute - 100%
35   0   0
Reaktiopisteet
8650
Puhelinmalli
Motorola Moto G200

Muutenkin hassu, Seinäjoelta Vantaalle yön yli, seikkailut Vantaalla 48h päälle 😄
"ärrältä ei saa ulos ilman papruja"
Kyllä se näin on.
Ihan mielenkiinnosta alkuviikolla kun tuli Mh kautta paketti, kysyin R-kiskan henkilöltä, jossa olen asioinut 15v ja tuntevat kaikki siellä olevat henkilökunta melkein kuin perhetutun, että antaisivatko joko Postin tai Mh paketin jos ei olisi mukana ajokortti/henkilökortti, sanoi ei anneta vaikka olisit veli tai perheenjäsen.
Onkohan se niin että kun se lukee sen koodin henk kortista että se menee sinne järjestelmään että henkilöllisyys todettu ja ne ei uskalla/voi antaa pakettia ellei sitä henk todistus paprua ole esittää.
Mikä siinä sitten lienee lähetäjän/kuljetusyhtiön noutajan henkilöllisyys todennuksessa eri säännöillä kun pakettiautomaatista sen saa senkun näpyttelee koodin, vai sekö lienee se todennus kun se koodi lähetetään noutajan antamaan numeroon tai meiliin.

Bye

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
12   0   0
Reaktiopisteet
10708
Puhelinmalli
S22U
Onnistuukos r-kioskilta paketin nouto samalla tavalla valtakirjalla, niin kuin onnistuu postista? Postissa riittää tosin et on vaan se lähetystunnus/kuva viestistä jossa "paikkanumero" ja henkkarit mukana, pl. kirjatut kirjeet.

Nahkatukka

* V I P *
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
9488
Puhelinmalli
OnePlus 7T
Onnistuukos r-kioskilta paketin nouto samalla tavalla valtakirjalla, niin kuin onnistuu postista? Postissa riittää tosin et on vaan se lähetystunnus/kuva viestistä jossa "paikkanumero" ja henkkarit mukana, pl. kirjatut kirjeet.
Kyl meillä onnistui tos ~vuos sitten kun ei ite jaksanu lähtee ni pistin kundin asialle lähi ärrälle. Postin sivuilta printtasin valtakirjan ja täyttelin sen ja hyvin kundi sai paketin mukaansa.

• Tykkää
Reactions: Bye

Vilén

Noku sai niin halvalla
Palaute - 100%
12   0   0
Reaktiopisteet
13844
Puhelinmalli
S21 FE
Muutama jännittynyt vilkaisu omapostiin on tullut vilkaistua viimepäivinä, paketti kun vain on ollut jossai torstaista lähtien. Tänään onneksi taas ilmestyi merkintää seurantaan, ehkä se pääseekin perille.
Screenshot_20220705-151057_OmaPosti.jpg

Top Bottom