1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Possuluurini on kipeä!

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja Guest, 31/1/03.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. Guest Vieras

Minun Siemens C55 -possuluurini on aivan sekaisin! Se lähettelee vanhoja, ajat sitten lähetettyjä tekstiviestejä monta kertaa erään kaverini kännykkään! Viestit, joita olen lähettänyt sillä, ovat olleet aina yli 160 merkkiä. Kun olen lähettänyt viestin, ensimmäinen viesti on mennyt perille mutta se on jäänyt kesken, koska loppuun on tullutkin joku edellisenä päivänä tullut viesti!
    Onkohan mobiilitelefoonini rikki, vai onko Jippiin TiVKor -liittymäni sekaisin?? En ymmärrä, röh!

2. nicke

Tykkäykset:
    0
    mutta ei kai niistä mene maksua, ku on se Tekstiviestit ilmaiseksi Vii... yms yms liittymä?
    Vaikka ei menisikään, niin onhan tuo kiusallista.

3. Guest Vieras

No ei maksua mene, mutta aika outoa! :O]

4. yellow Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Taitaa vika olla possuliittymassa ei possupuhelimessa.

5. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kysäseppä tuolta Jippiin asiakaspalavelusta.... softa päivitys liikkeessä autttaisi aika varmasti jos vika puhelimessa.

Hauska nähdä sinuakin Possu, sinua onkin aina välissä kaipailtu....

6. Guest Vieras

Juu, täytyisi varmaan soittaa sinne asiakaspalveluun! Tämä luuri ollaan viemässä joku päivä huoltoon sammuilujen takia!
    Oletko sinä kaipaillut minua?? RÖHHH.. :'O)

7. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    jos vielä sammuileekin huoltoon vaan, sehän menee takuuseen.... Onhan se mukava nähdä taas possuu, kun on liikkunut monen näköistä teoriaa mitä siulle on tapahtunut :)....

8. Skopa Vieras

Jiippiistä tai mikä Saunalaahteesee nykyään onkin niin varmaan johtuu nää sun ongelmat...Mikäs muu firma lähettäis 7 saman suuruista laskua samana päivänä!!!

9. puh Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    36
    Puhelinmalli:
    LG G4
    Joillakin puhelinmalleilla on vaikeuksia esittää pitkiä viestejä oikein, esim. 6310i vanhalla softalla ei osaa poistaa kunnolla pitkien viestien jälkimmäisiä osia ilman puhelimen uudelleenkäynnistämistä, voivat tulla myöhemin näkyviin uuden viestin saapuessa. Eli vika voi olla myös vastaanottajan luurissa.

10. Skopa Vieras

Känny tai softa voi kusta tässä tapauksessa

11. Tony

Tykkäykset:
    0
    Lähetin vahingossa T68:lla MMS-viestin 6110:aan niin vastaanottajalle se tais saapua ~12 kertaa. Ei niistä maksua mennyt, mutta aika inhottavaa vastaanottajalle.
    Ja silloin vika taisi olla Sonerassa, kun niitä saapui hänelle, vaikka oma puhelin oli pois päältä.

12. nicke

Tykkäykset:
    0
    tuli tuosta mieleen, että kerran joku yritti vissiin lähettää mulle nokian kuvaviestiä (silloinen puhelin M35i), niin tuli mun puhelimeen 3 peräkkäistä viestiä.

13. Mika

Mika

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 3G
    Siksi koska puhelimesi ei tukenut Nokian kuvaviestejä, ja koska kuvaviesti on kolmen tekstiviestin kokoinen.

14. Guest Vieras

Possu kävi Teneriffalla grillaamassa nahkaansa ja hän unohti kokonaan Matkapuhelinfoorumin olemassaolon! Nyt possulla on tosi ikävä Condaa, Henriä ja kaikkia fanejansa! :'O)

15. Guest Vieras

Minä olen lähettänyt yli 160 merkin viestejä kamuni Radiolinjalliseen 6110:aan. Lieneeköhän sitten kamuni luurin syy? Olen suostutellut sitä ostamaan samanlaisen mobiilitelefoonin kuin minulla.. :O) Mutta ei se osta uutta varmaan ikinä vaikka onkin rikas!

16. Guest Vieras

Nöf nöf.. Taidankin tästä mennä napostelemaan perunalastuja ja tutimaan..

17. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Possu, perusta uus fanclub itsellesi tuonne av-osioon, mä ainakin "rekisteröidyn"... Röh röh ;)

18. --- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
  19. Jussi

Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Tämän letkeän rupattelun voinee laittaa lukkoon, kun ei enää noudata otsikkoakaan. AV palsta on oikea osoite porsastelulle.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju