1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Positiivinen operaattoripalaute

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja sipoo, 27/3/04.

  1. sipoo

    Liittynyt:
    6/2/04
    Viestit:
    8
    Tykkäykset:
    0
    Kiitos Soneralle 1 e /pvä puheluista ja Radiolinjalle Happy Hour -kampanjasta (vaikka jäikin lyhyeksi). Ykkösoperaattorit toivat 5 henkiselle perheellemme paljon iloa! Toivottavasti etuja jatketaan meille vanhoille asiakkaille jatkossakin!
     
  2. Arska99

    Liittynyt:
    18/11/03
    Viestit:
    228
    Tykkäykset:
    1
    Sen verran pitää huomauttaa, ettei noilla eduilla mitenkään erityisesti palkittu vanhoja asiakkaita, sillä niistä hyötyi, vaikka oli ollut asiakkaana vaikka sekunninkin.
     
  3. Mokamies

    Liittynyt:
    30/12/03
    Viestit:
    973
    Tykkäykset:
    0
    Noi kampanjathan nimenomaan palkitsevat myös vanhoja asiakkaita. Tuskin olisi mitään järkeä rajata tiettyä etua vaikka 2 vuotta liittymänsä pitäneille asiakkaille.
     
  4. veppis

    veppis Supermoderaattori

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    9357
    Tykkäykset:
    194
    Niin mutta on eettisesti hieman kyseenalaista mainostaa tarjousta erityisesti vanhoille asiakkaille suunnatuksi, jos samalla sekunnilla liittymänsä avannut pääsee myös nauttimaan niistä. Olisi parempi mainostaa sitten, että näin operaattori X palkitsee asiakkaitaan (ilman viittausta vanhoihin asiakkaisiin).
     
  5. jacce

    jacce Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    4/2/04
    Viestit:
    1583
    Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    Samsung
    Sotin tänää sauniksen asiakaspalveluun koska oli vähän jutut sekaisin tiedoissa. Puhelu ei kovin kauaa kestänyt odotus ehkä 5 min. (Kellon aika oli 15.30) ja itse asia 10 min. Ja asia saatiin hoidettua eli hyvitysta laskuun ja pienennetään laskua väärältä osin laskutusta.
    Hyvin hoitui homma!
     
  6. puh Tunnettu jäsen

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    3685
    Tykkäykset:
    36
    Puhelinmalli:
    LG G4
    Vaihdoin 1. päivä RL:n liikkeessä liittymätyypin Ainaplussaksi. Illalla sitten soittelin aspaan muissa asioissa, ja erittäin ystävällinen aspatäti hoitikin asian nopeasti. Puhelun lopussa hän kysyi olenko kuullut uudesta plussasta, heillä näkyi vielä vanha liittymätyyppi, vilkaisi nopeasti tietojani ja sanoi että tulisi minulle edullisemmaksi. Kerroin että olin vaihtanut jo päivällä, täti tarkasti että muutos tosiaan näkyi heillä(oli vielä käsittely kesken), otti muutoksen käsittelyyn ja hoiti sen heti voimaan.

    Aivan ensiluokkaista palvelua, todellista asiakkaan edun ajamista.
     
  7. merzy77

    Liittynyt:
    24/6/02
    Viestit:
    824
    Tykkäykset:
    2
    Lauantaina

    Minä kävin tekemässä lauantaina liittymänavauspyynnön eräässä liikkeessä (siirtona)
    Kun tulin kotiin olikin minulla jo joitakin asioita kysyttävänä, joten tartuin luuriin ja soitin RL:n aspaan. Jonottamaan jouduin jonkin aikaa, mutta palvelu oli ystävällistä.

    Nainen pyysi minua kertomaan puhelinnumeromme, jotta hän voi tarkistaa asioita ja kas vain ne löytyivät jostain sopimusvalikosta. Asiat tulivat selviksi.

    Eilen , sunnuntaina sitten pälkähti päähäni vielä muutama juttu ja päätin lähettää asiakaspalautetta. Tänään sain vastauksen, jossa oli epäselvyyttä, lhetin uuden kyselyn ja siihenkin vastatiin ystävällisesti ja pahoiteltiin virheellistä tietoa.

    Ainakin tähän asti asiat ovat sujuneet, odottelen littymiemmei siirtoa Radiolinjalle.
     
  8. TqB5MI6A

    Liittynyt:
    31/12/02
    Viestit:
    89
    Tykkäykset:
    1
    Soneralla on aivan erinomaista- tekstiviestiasiakaspalvelu. Jos joku asia painaa mieltä, niin sen kun vain kirjoittaa "HELP Mikä sen kotisoiton numero nyt olikaan?" ja lähettää sen numeroon 15400, niin minuutin-tunnin päästä sieltä tulee vastaus. Mitä helpompi kysymys, sitä nopeampi vastaus. Jonotusajatkin puhelimella ovat kohtuulliset. Asiantuntemus on aivan uskomatonta...

    (Entä Soneran gprs, se "activeprodatamikälie", 100 megaa kuussa 18 juuroa, käytetyt megatavut saa tekstiviestillä! GSALDO em. 15400 numeroon, ja sieltä tulee viesti, jossa on käytetyt megatavut ja laskutuskausi, miltä ajalta. Taitaa olla ainoa operaattori, joka tämän tarjoaa.)


    mutta kyllä se puheluhinnoissakin näkyy=)
     
  9. shadow

    Liittynyt:
    10/4/03
    Viestit:
    755
    Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N95
    RL:lle kiitoksia Aina+ siirtymisessä. Soittaessani aspaan odotin noin 13 minuuttia muistaakseni ja sen jälkeen juttelin asiasta noin 10 min ja seuraavana aamuna oli sitten aina---->aina+ siirtymä tapahtunut. Lisäksi aspan neiti oli niin ystävällinen, että kyseli onko heimo tuttu ja onko käytössä. Kun vastasin, että on käytössä muistutteli heimo tekstarin sentin kalliimasta hinnasta ja pisti jonkun ilmais palvelun joka helpottaa euroopassa soittelua. Tästä kiitoksia RL:lle. Vielä yksi asia joka oli mukavaa oli se, että aspan neiti puhui niin hyvin suomea, että uskoisin kyseessä olleen suomalainen aspaneiti eikä virolainen.
     
  10. Xaeron

    Xaeron Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    19/6/02
    Viestit:
    2505
    Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4S
    Onko RL:llä nykyään vai paljonkin virolaisia työntekijöitä aspassa? :D Mielestäni olen aina saanut sieltä putipuhtaalta suomalaiselta palvelua, tai sitten ne virolaiset puhuvat älyttömän hyvin suomea.. :D
     
  11. SYS 49152 Vieras

    Taitaa olla urbaanilegendaa tai kateellisten panettelua tuo että RL:n aspa olis muka Virossa. Voihan suomalaisessa aspassa työskennellä yksittäisiä Virosta Suomeen muuttaneita! Ja ei sen perusteella voi tehdä johtopäätöksiä että olisi Viroon siirtynyt.
     
  12. Jussi

    Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    12224
    Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Radiolinjan aspa on "tavallisesti" suomessa, mutta esim. yöaikaan saattaa numerosta vastata lahden eteläpuoli.
     
  13. shadow

    Liittynyt:
    10/4/03
    Viestit:
    755
    Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N95
    No ainakin pari kertaa kun oon duunista tullessa(about klo21.00) on sieltä vastannut aivan selvästi ei suomalainen(tod. näköisesti virolainen) aspaneiti. En tietenkään tuosta voi väittää että aspa olisi virossa, mutta kun muutaman kerran noin niin alkaa epäilykset vain herätä...
     
  14. Xaeron

    Xaeron Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    19/6/02
    Viestit:
    2505
    Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4S
    Niinno, ehkä niillä on joku juttu, että klo 9-17 on pääasiassa suomalaisia aspahenkilöitä ja sitten illasta ja yöstä niin jos ei suomalaisia oo paikalla / ovat varattuja niin menee virolaiselle.

    Reilu peli :D

    Tiiä sitte, että onko ne virolaiset töissä suomessa, vai yhistyykö se puhelu jotenkin viroon..
     
  15. Masteri Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    2/8/03
    Viestit:
    4574
    Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iphone4 16GB Black
    Päivällä ei tarvitse maksaa vuorolisiä, illalla käytetään halpatyövoimaa(halvemmat lisät, jos niitä ylipäätään Virolaisille tarvitsee maksaa, riippuen millaiset lakipykälät heillä on)! Ja Suomessa potkittiin porukkaa armotta pihalle! Tämä on mielestäni EPÄREILUA! Palkkataso varmasti eri luokkaa kuin Suomessa.
     
  16. SYS 49152 Vieras

    Saanen muistuttaa että eihän siitä ole kovin montaakaan vuotta kun Sonera potki oikein urakalla paljon porukkaa pihalle! Niin että ei se Sonera sen puhtoisempi ole noissakaan asioissa.
     
  17. Jussi

    Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    12224
    Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Eipä kuitenkaan siirtänyt samaan aikaan palvelua ulkomaille...
     
  18. SYS 49152 Vieras

    Mutta kumpi sitten on parempi, olla ilman palvelua (ainakin vajaalla palvelulla) vai siirtää sitä osittain halvempaan maahan? Onko tuosta edes todisteita että se todella on, edes osittain, siirtynyt ulkomaille? Ja eikös tuo mahdollinen siirto ole tapahtunut jo ennen niitä irtisanomisia?
     
  19. Jussi

    Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    12224
    Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Eiköhän jonotusajat ole osoittanut (jotka ilmeisesti Soneralla kohtuulliset) että on varmaankin kyse ollut vain liiasta väestä. En ole koskaan kuullutkaan, että kukaan olisi ohjautunut Soneran asiakaspalveluun soittaessaan minnekään ulkomaille, riittää kyllä varmaan todisteeksi. Mutta tuo RL suora siirto Suomi -> Viro on jotakuinkin härski temppu.
     
  20. dreamy83

    Liittynyt:
    23/7/02
    Viestit:
    210
    Tykkäykset:
    0
    Tuo Virolainen aspatouhu on kyllä jostain vedettyä. Uskomatonta. Mutta näi toimivat muutamat muutkin Suomalaiset yritykset, esimerkiksi nyt vaikkapa Silja tai Viking Line.

    Mutta mitä tuohon alkuperäiseen aiheeseen tulee, itselläni on tapana kiitellä asiakaspalvelun henkilöitä ja joskus jos tuntuu ettei ollu jonoa tms saatan heittää hiukan läppää sihen lopuksi ihan vaan sen takia kun ne saa kuulla jos jonkinlaista vinkumista vailla heidän omaa syytään.
     

Jaa tämä viestiketju