1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

POP3 sähköpostista vielä

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja 3.1415926, 20/6/02.

1. 3.1415926 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Muistaakseni joku suositteli mulle vapaalla.org:ia olen jo siihen rekisteröitynyt. Mutta voisko joku kertoo että mitä näppäillään asetuksissa sellaisiin kohtiin kuin

-POP3-portti
    -Postilaatikko
    -SMTP-portti
    -Sähköpostiosoite

Muut kohdat asetuksissa on mielestäni melko selkeitä, mikä esimerkiks on noitten Postilaatikon ja Sähköpostiosoitteen ero. Mulla on T65 malli kuten tosta Avatar-kuvasta varmaan näkeekin.

2. lemon Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    POP3 -portti: 110
    Postilaatikko: käyttäjätunnus
    SMTP: portti: 25
    Sähköpostiosoite: pii@vapaalla.org tai 3.14159265@vapaalla.org

3. 3.1415926 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    No mistä mahtaa sitten johtua, että kun mä näppäilen sinne puhelimeen ne oikeat asetukset ja valitsen valikosta Lähetä ja vastaanota, niin puhelin yrittää hakea palvelinta 2 minuuttia jonka jälkeen näyttöön tulee ilmoitus:"Palvelinta ei löytynyt"

4. Kramer

Tykkäykset:
    2
    Onhan sun GPRS asetukset ok? Eli ku sä haluut lukee mailit niin GPRS asetuksena pitää olla sama millä menisit nettiin tms.

5. 3.1415926 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Kyllä ainakin ne gprs asetukset on oikein millä mä wappailen, juuri vähän aikaa sitten luin |yle|n uutisten tekstiversiota. Tietääkseni ei Ericssonissa voi valita gprs asetuksia erikseen wapille ja sähköpostille, voinhan minä kuitenkin olla väärässä.

6. Kramer

Tykkäykset:
    2
    Noilla WAP asetuksilla toi homma ei toimi (tai ei ainakaan mulla toiminu). Sun täytyy lisätä uus GPRS asetus sinne GPRS asetuksiin. Käyt kattoos operaattorin sivulta ne asetukset jotka on tarkoitettu käytettäväksi silloin kun toimit tietokone + matkapuhelin yhdistelmällä.

7. genjifi

Tykkäykset:
    0

Jaa tämä viestiketju