polyfoonit 7650:ssa?

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
Puhelinmalli
Nokia C7
Todettu on monta kertaa tällä foorumilla, että pitäisi tukea 24-äänisiä midejä...

Jace

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
4
Puhelinmalli
N95, iPhone SE, E71, V3, 7610, 8850....
ericsoni sanoi:
eli monta "ääniraitaa" on tossa LELUSSA päällekkäin?
Omalla puhelimellani olen yrittänyt testata ja kyllä vaikuttaisi että 24 pitäisi olla.

spadge

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
Tukee myös wav päätteisiä kunhan hakee nookian sivuilta communicatorin wav convertterin ja vetäsee wav:it siitä läpi.... !!!

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
spadge sanoi:
Tukee myös wav päätteisiä kunhan hakee nookian sivuilta communicatorin wav convertterin ja vetäsee wav:it siitä läpi.... !!!

Mihins tuota konvertteria tarvitaan? Itse olen ainakin suoraan ottanut esim. WinAMPin Nullsoft Disk Writer -output pluginilla (tulee winampin mukana), valinnut siitä sopivan taajuuden (22kHz 8bit mono on alin joka kuullostaa vielä siedettävältä, 16kHz:ssa kuuluu jo yleensä artifakteja), ja sen tuloksena syntyneen WAVin lähettänyt puhelimeen, ja hyvin tomii soittoääneneä.

Jace

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
4
Puhelinmalli
N95, iPhone SE, E71, V3, 7610, 8850....
jenqvist sanoi:
spadge sanoi:

Mihins tuota konvertteria tarvitaan? Itse olen ainakin suoraan ottanut esim. WinAMPin Nullsoft Disk Writer -output pluginilla (tulee winampin mukana), valinnut siitä sopivan taajuuden (22kHz 8bit mono on alin joka kuullostaa vielä siedettävältä, 16kHz:ssa kuuluu jo yleensä artifakteja), ja sen tuloksena syntyneen WAVin lähettänyt puhelimeen, ja hyvin tomii soittoääneneä.
convertoijan läpi voit pistää paremmallakin laadulla nauhoitettuja tiedostoja ja se paketoi niistä sievän pikkuisen paketin puhelinta varten.

Top Bottom