1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Polyfoonisien soittoäänien ja taustakuvien tilaaminen!

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja MJ23, 16/12/03.

1. MJ23

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 5800 XpressMusic
    Elikkä sain juuri uuden nokian kännyn enkä saa (osaa) tilata siihen esim.noita soittoääniä,wap asetukset pitäis olla kunnossa,latasin ne buumi.netistä.
    Puhelin kyllä yrittää ladata niitä soittoääniä puhelimeen mutta ei kuitenkaan pysty siihen.

Voiko mun liittymä olla sellainen että siinä ei ole wappia? Tämä on entinen Telian liittymä,nykyään DNA!

olisin kiitollinen avusta.

2. Syo

Tykkäykset:
    0
    No mikä tuo liittymä on?
    yleensähän niillä on vielä jotkut "lisänimikkeet" esim . dna Perusliittymä jne.
    koita ensiksi saada se selville ja käy osoitteessa: http://www.dnafinland.fi/yksityisille/liittymat_ja_palvelut/gsm/
    katsomassa löytyykö siitä wappia. (vai onko se wap+gprs. ?)
    senjälkeen hae ne asetukset kuntoon. jos olet hakenut niin tarkista ne.

Sitten uusi askel. kehottaisin sinua hakemaan taustaäänet ja soittoäänet muualta kuin buumista. Ihan vain perusteluna se että esim minun tutullani ja avokillani ei ole toiminut tuo buumin kautta tilaaminen.
    tai jotenkin se on ainakin pahasti tökkinyt.

Hyviä taustakuvia löytyy esim osoitteesta:
    www.jhonny.org/wap

3. MJ23

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 5800 XpressMusic
    En kyllä saannut selville että mikä liittymä mulla on vaikka kävin telian ja DNA sivuilla molemmil...ja yritin viel katsoa laskusta mut ei saannu mitään selvää... täytyy huomenna soittaa asiakaspalveluun ja kysyä niiltä! :)

4. Tanjuzka

Tanjuzka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    Iphone 5S
    Mikä puhelin ?

5. MJ23

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 5800 XpressMusic
    Nokia 6600! :)

6. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Onko GPRS tai yleensä mikään datapalvelu kytkettynä liittymääsi?

7. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    miksi et hae soittareita ja kuvia ilmaisilta palveluilta? Miksi maksaa itsensä kipeäksi kun ilmaiseksikin saa... Itselläni 6600 osasi soittaa siihen siirretyt äänet ja kun pari kertaa wapista äänen hain niin sekin toimi.

Onko sulla asetukset kohdallaan? Käys hakemassa asetukset osoitteesta http://www.nokia.com/nokia/0,,32863,00.html, saat varmuudella oikeat.

8. MJ23

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 5800 XpressMusic
    kiitän tosta vihjeestä että mistä noi asetukset saa.. laitoinkohan oikein kun valitsin omaksi liittymäksi DNA:n? koska tämä on entinen Telia ja sekin oli viel vaihtoehtona...

Mistäs niitä ilmaisia soittoääniä sitten saa??

9. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Esim midejä www.musicrobot.com

ja waveja laittamalla googleen hakusanaksi "wav" tai sit vaikka "kiss.wav".

10. MJ23

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 5800 XpressMusic
    No nyt on ainakin asetukset kunnossa... muttei kuitenkaan pysty tilaamaan esim soittoääniä... se yrittää kyl siirtää niitä mut kokoajan näkyy vaan että 0kt...

11. Vec

Tykkäykset:
    0
    En tiedä muista, mutta itse en ainakaan tule kipeäksi maksettuani n. 80 senttiä jostain soittoäänestä, jonka joku on juuri sitä käyttötarkoitusta varten tehnyt. Vähän sama asia, kuin joku sanoisi sinulle, että "emmä viitti maksaa itteeni kipeeks Mobben tuotteista, kun muualta saa halvemmalla...". Näin vähän kärjistettynä.

12. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mielestäni aika paljon kärjistettynä... :eek:)

Ok, sanotaan et haluat useamman soittoäänen, vaikkapa 10 sun puhelimeen. Siitähän tulee jo 8 euroa ilmoittamallasi taksalla. Kun samalla saat midejä netistä, joita voi sitten vaikka PSMPlayerillä pätkiä sopivaksi, jotta alkaa juuri oikeasta kohdasta. Pari midiä kun tehnyt niin on sen kyllä oppinut, jolloin aikaa ei mene paljon ollenkaan. Mutta kukin tekee kuten pitää ja lompakko antaa myöden...

Noissa itse tehdyissä on se hyvä puoli, että ääniä voi vapaasti siirrellä edestakaisin koneelta puhelimeen ja pois. :eek:)

Ja mitä tulee tuohon esimerkkiisi, niin tässä midi-tapauksessa on tilanne että saat joko ilmaiseksi tai maksat. Kun sinulla että muualta saa halvemmalla, eli kilpailutilanne. Jos jostain saisi puhelimia ilmaiseksi niin tuskin olisi yksikään puhelinkauppa enää pystyssä... :eek:)

Mutta takaisin aiheeseen, jookosta. Itse olen esim wav-tiedostoja tehnyt windowsin omalla recorderilla. Vaan lähde (mp3 tai cd) soimaan ja recorder äänittämään. Sitten vaan kokeilemalla että millä asetuksella tulee itselleen sopiva äänenlaatu. Ja saa helposti itselleen oikean soittoäänen wavina. :eek:)

13. Vec

Tykkäykset:
    0
    Ymmärsit kuitenkin varmaan pointin? Eli jos sulla on varaa ostaa puhelin ja maksaa sen laskut, niin tuskin sun talous pariin euroon kaatuu.

14. Sonic Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Mutta miksi maksaa, kun saman saa ilmaiseksi? Itselleni se on ainakin periaatekysymys.

15. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Periaatteessa kyllä, mut jos saa ilmaiseksi niin voi kokeilla ja latailla niin paljon ku haluaa. Ja ennemmin teen niillä parilla eurolla jotain muuta. :eek:)

16. MJ23

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 5800 XpressMusic
    Voihan perse... hermothan tässä kohta menee...

Tähän liittyämään on kytketty gprs/wap systeemit päälle mutta ei toimi kuitenkaan,olen yrittänyt saada ladattua niitä soittoääniä ainakin 100 kertaa... Kuitenkin mun puhelimen GPRS-laskuri näyttää että dataa olis liikkunu molempiin suuntiin n.13k/t.

DNA:n asiakaspalvelussa sanottiin että voi olla että mun puhelin vaatii jonkun uudemman wap-ohjelman? heiltä,eikä niil sellasta tietenkään ole. Eli enkö mä saa nyt mistään esim soittoääniä enkä pääse puhelimella nettiin mitenkään ellen vaihda liittymää??

17. Sonic Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Muistan lukeneeni täältä foorumilta, että Nokian 6600 olisi epäyhteensopiva DNA:n wapin kautta tms. Te, joilla on tieto, tarkentakaa minua. Kiitos.

18. Jombe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    3210
    dna: perseestä, vaihda liittymä HETI.

Jaa tämä viestiketju