1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Pokeri-ketju

Keskustelu osiossa 'Asian vierestä', aloittaja Peppokani, 26/10/08.

1. Peppokani Vieras

Onko sinulla liikaa rahaa?
    Onko sinulla liian vähän rahaa?

Ei hätää!
    Me Matkapuhelinfoorumilla kiirehdimme apuun. Eli miltä kuulostaisi, jos alkaisimme sopia foorumin kesken turnauksia? Se, missä ja milloin, on meidän päätösvallassa. Toki olisi helppoa, jos jo nyt alussa sopisimme yhden "vakiopaikan" (paf.fi tms), missä mahdolliset mittelöt pitäisimme.

Onko mahdollisesti muita kiinnostuneita mukana?

Kerrotaan vielä sen verran, että Paffilla ainakin saa leikkirahaa aluksi, jolla voi sitten harjoitella. Eli suoraan meidän pokerihaiden ;) kanssa ei tarvitse hävitä oikeaa raha heti aluksi jos niin pelkää.

2. Noma

Noma Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    25
    Puhelinmalli:
    Nexus 5
    Mukana ollaan. Tosin nämä meidän tämän yön heads-upit meni vähän huonosti, kun lopputuloksena oli molemmilla vähemmän rahaa kuin alussa, kun PAF vei rakena molemmilta rahaa:)

Mutta PAF on ehkä helpoin lafka tähän hommaan (Myös muut Ongame-verkon firmat käyvät, sillä niissä pääsee ristiin toistensa private-turnauksiin. Lista löytyy täältä.) Sillä siellä on suht' helppo softa, ja depoamaan pystyy kaikista isoimmista suomalaisista pankeista suoraa.

Esimerkiksi $2+$0,3 turnaus foorumilaisten kesken voisi ainakin alkuun olla ihan hyvä, niin ei ainakaan panosten suuruus tiputtaisi ketään pois?

3. Chegardo

Tykkäykset:
    0
    Vaikuttaa hyvältä idealta, josko sitä itsekkin alkaisi taas tuota hold'em :a pelaamaan. Blackjack:lla menty nyt pidemmän aikaa.

4. Peppokani Vieras

Saanen mainita sen, että myös irkissä matkapuhelinfooruminin tsättipalstalla voi yrittää pelikavereita etsiä.

Edit: Kyseessä siis #matkapuhelininfo Quakenet-verkossa. // Toim. huom. -Nomadic

5. Alpha- Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    176
    Puhelinmalli:
    Halko
    Voishan sitä erän kerran jos toisenki ottaa.

6. MiCO

MiCO Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Voisipa olla mukana kun jonkinverran netissä tullut pikkurahalla pelattua :)

7. Kreivi S

Kreivi S Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    60
    Paffissa tili valmiina, joten mukana ollaan.

8. Charger Vieras

Tjaa, mikäs siinä kyllä minulle passaa! Täytyy vaan käydä laittamassa rahhoo Paf'n tilille.

Tänään mitelläänkin taas mestaruudesta joka vuotiseen tapaan, saapa nähdä kuinka nyt käy...

9. Peppokani Vieras

Miten olisi, saataisiinko jonkinmoinen pöytä pystyyn tänään 2200?

10. Alpha- Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    176
    Puhelinmalli:
    Halko
    Mukana, jos saadaan. Eilen lähes kyyneleet silmissä koitin irkin puolella ehdotella, mutta en saanut vastakaikua.

Eipä onnistu näemmä tänäänkään.....

11. Kreivi S

Kreivi S Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    60
    Mites tänään? Itse en irkkiä käytä, mutta foorumia aika ahkeraan.

12. Charger Vieras

Pitääkös olla noin myöhään, kun silloin tulee aina ohjelmaa televiisiosta...Joskus klo 18-19 korvilla olisi parempi...

13. Peppokani Vieras

Nyt voisi sopia yhdessä jonkun ajan vaikka viikonlopulle, milloin jokaisella olisi varmasti vapaata. Eli vaikka lauantaille jokin hyvä kellonaika?
    Ja Nomadic yrittää siihen mennessä saada muutaman roposen tilille ;)

14. Kreivi S

Kreivi S Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    60
    I'm out -> landella.

15. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Jep, olen kiinnostunut. Tää lauantai ei tosin sovi.

16. Charger Vieras

Minulla ei juurikaan päivällä väliä, kunhan tosiaan on alkuillasta, niin mulle spassaa...Helppo raha kiinnostaa aina! :)

17. kimmo Vieras

Taitaa mennä tällä porukalla pasianssiksi..no, mielenkiinnolla odottelen koska saatte turnauksen käyntiin ja kuka vie kenen fyffet.
    Aamuyöstä Peppo pistää jo Hummerin pottiin ja Charger vastaa Valmetilla ja tilalla. :)

18. Peppokani Vieras

Nyt todella olisi hyvä sopia joku päivä, mikä sopisi mahdollisimman monelle. Eli laittakaa ihmeessä ehdotuksia ilmoille, milloin rahanne haluatte hävitä. Minulle sinällään passaa iltapäivästä yömyöhään, eli jos vain saadaan joku aika sovittua, täältä ollaan 99,9% mukana.

19. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Jos ei heti aleta pelaamaan, niin mulle seuraava sopiva päivä on ens ke 5.11. Kenties myös ens pe ja/tai la.

20. Charger Vieras

Keskiviikko spassaa minullekin ihan hyvin.

Jaa tämä viestiketju