1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Pocket PC:t

Keskustelu osiossa 'Windows Phone', aloittaja evie, 4/4/06.

1. evie

Tykkäykset:
    0
    Moi!

Katselin tässä tuollaista HP iPAQia ja aloin miettiä että miten paljon ne on laajennettavissa softalla? Kun vertaa esim. S60 ja UIQ?
    Käyttiksenä on Windows Mobile 2003, miten paljon sitä on mahdollista muokkailla?

Itselle tärkein käyttö on QWERTY:lle, kunnon yhteyksille, mahd. WLANille (surffaus, IRC, Messenger), kosketusnäyttö, kunnon kalenteri ja tietysti olisi mukava soittaakin sillä. (kameraa taitaa harvasta noista vempeleistä löytyä..?)

Aloin miettiä että olisiko joku tuonsorttinen vempele matkapuhelinta parempi valinta miule?

Onko teillä kokemuksia?
    Kertokaa ihmeessä :)

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Kommentteja odotellessa kannattaa lueskella Qtek ketjuja, ja muita mobile win aiheita.

3. Samu Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    190
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S2
    Kannattaa lukea noita vanhoja aiheita läpi, sellaisesta saa paljon informaatiota jos viitsii nähdä vaivaa ja selata sellaiset 10-20 sivua läpi.

Kokeile etsiä vaikkapa aiheilla PDA, GSM-PDA, jne.. Qtek -aiheet ovat aika kattavia ja taisipa täällä olla Windows Mobile 2003 / 5 ohjelma-aiheetkin.

Itse olen tismalleen samassa tilanteessa kuin sinä ja olen tässä kuukauden päivät pähkäillyt olisiko parempi hommata kunnon PDA ja 3G -luuri yhdistelmä vai perus GSM-PPC joka tukee EDGEä. Nuo BT naittamiset (PDA - 3G luuri) arveluttaa lähinnä siksi, että muutenkin akunkesto on vähän mitä on. Ja aina kaksi laitetta raahattavana, saa tapella asetuksien kanssa kahdessa eri laitteessa, varsinkin jos tulee jotain ongelmia.. Tuon yhdistelmän puolesta toisaalta puhuu se, että tulee halvemmaksi kuin Qtek 9000 3G PPC, plus 3G nopeusero vrt EDGE.

Qtek 9100 näyttää olevan ehkä tämän hetken passelein GSM-PPC jos ei tarvitse 3G:n nopeutta. Ja sen voi aina tarvittaessa naittaa BT:llä 3G -luuriin.

Jaa tämä viestiketju