1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Pitkien viestien yhteensopivuus

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja maximus, 20/6/02.

1. maximus

Tykkäykset:
    0
    Näin ensikertalaisena täytyy kiittää hyvästä foorumista...

Ja sitten itse kysymys:

Kuinka hyvin eri noksujen pitkät (eli moniosaiset) tekstarit pelaavat yhteen? Itse saan kommariin (9210) aika paljon viestejä yhdeltä 3310:n omistajalta ja viestit näkyvät asiallisesti yhtenä, vaikka monesta osasta koostuisivatkin.. Sillä puhelimella kun käsittääkseni voi lähettää korkeintaan kolmesta viestistä koostuvia tekstejä (460 merkkiä, eli 20 merkkiä menee hukkaan yhteenliimaamisen toteuttamiseksi).

Kommarilla kuitenkin voi näemmä lähettää vielä pidempiä viestejä, ainakin neliosaisia on tullut läheteltyä.. Miten nämä viestit näkyvät esimerkiksi 3310:ssä? Kenelläkään kokemusta? Näkyvätkö edes alle 460 merkin viestit yhtenä palasana?

Itselläni on myös 6310i, joka ei paljoa yhteenliimaamisesta ymmärrä.. En ole yli kolmen viestin pätkillä kokeillut, mutta se liene ottaa vastaan vaikka kuinka moniosaiset vastaan..? Onko jollakin tietoa yleisellä tasolla miten pitkät viestit toimivat eri noksun mallien välillä ja onko vastaavaa toimivuutta muilla merkeillä?

2. sergei34

Tykkäykset:
    0
    Ainaki mun S45 osaa yhistää pitkät viestit (760 merkkiä).

9210 kokeiltu.

-pTk-

3. werty

Tykkäykset:
    0
    Taitaa muut uudet puhelimet paitsi Nokiat (6310i, 8310) osata yhdistää pitkiä viestejä... :wink:

4. Pansun GD95 pilkkoo pitkät viestit 160:n paloihin.

Jaa tämä viestiketju