1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Pitkien viestien osittainen toimimattomuus

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja O.J., 27/6/04.

1. O.J. Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    108
    Jos on väärällä alueella, niin modet varmaan siirtävät.

Mistä johtuu, että vastaanottaessani pidempiä kuin 160 merkin viestejä, osa niistä tulee useana eri viestinä ja osa tulee yhtenä pidempänä?

Vastaanottavana kapulana T68i ja Soneran liittymä, pitkät viestit käytössä, lähettäjinä ainakin seuraavat:

Joku Nokia & SL= Yksi pidempi viesti.
    Joku Nokia & Elisa= Useampi viesti.
    Panasonic(?) & SL= Useampi viesti.

2. SYS 49152 Vieras

Tuosta tulikin mieleen kysyä että miten mahtanee toimia pitkien viestien toimitus Nokiasta Siemensiin ja päinvastoin?? Entä käyntikortit, onko kellään kokemuksia? Onko käyntikortteja Siemensissä ollenkaan? Ajattelin vain että josko tulevaisuudessa vaihtais kännymerkkiä..

3. Derryth

Tykkäykset:
    5
    Ainakin minulla on toiminut hyvin pitkät viestit (S55 <-> Nokialainen). Käyntikortin lähettämistä olen testannut ainostaan S55 -> 6310i ja se toimi muistaakseni jollain tietyllä asetuksella oikein, muuten tuli vain tiedot tekstiviestinä.

4. Bird Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Oletko varma, että kaikkien lähettäjien puhelimet tukevat pitkiä viestejä? Eli jos vaikka 300 merkin viesti on jo alun perin lähetetty kahtena erillisenä (160 + 140 merkkiä) viestinä, niin ei kait sen sinun puhelimessakaan pitäisi yhdeksi pitkäksi viestiksi muuttua.

5. Bird Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Panasoniciin ei mulla käyntikortit tule, vaikka joku aina joskus kovin yrittää lähettääkin.. tulee vain dataviesti, jota ei pysty kuin poistamaan. Siemensin kanssa on pelittänyt. Tosin tämä kaikki saattaa hyvinkin johtua myös vain siitä, että tuo Panasonic GD92 on liki neljä vuotta vanha malli, Siemensin C45 sentään selvästi uudempi.

Jaa tämä viestiketju