Pitkäikäinen puhelin max 350e

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Puhelinmalli
Huawei P9 & Cat B15
Ehdotuksia cat b15 seuraajaksi koska alkaa olla loppunsa edellä toimivuutensa suhteen, vaatimuksina hyvät kamerat ja että puhelin toimisi ainakin seuraavat 2-4v.
itse hieman valinnan vaikeutta, ainut mikä äkkiseltä näyttvaikuttaisi kiinnostavalta olisi sonyn xperia xa1 ? ehdotuksia?

toivis85

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
30   0   0
Reaktiopisteet
1162
Puhelinmalli
8T / S20+
Honor 8 mahtuu budjettiin ja on todella hyvä puhelin. Tehojen puolesta pitäisi mennä se muutama vuosi ja kameratkin ovat erittäin hyvät.

Futurecrew

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
8
Puhelinmalli
Op5
Itse olen etsinyt samantyyppistä. Honorit alkavat lukemani mukaan takkuilemaan pidemmässä käytössä, voi olla että muuttunut. Hintalaatu suhde 333e on ilmeisesti erittäin hyvä. Toisaalta Huawein Emui käyttöliittymä ei miellytä kaikkia, mukaan lukien itseni. Lg:t ja Sonyt taas ovat aika bugisia ja ilmeisesti muitakin ongelmia, varsinkin noissa halvemmissa malleissa. Oneplus voisi olla yksi vaihtoehto, muttei kamera ilmeisesti ole mikään häävi ja menee yli budjetin. Toisaalta päivityksiä taitaa tulla aika pitkälle.

Muovirunkoiset puhelimet on ainakin itsellä ollut ihan hirveässä kunnossa n. vuoden käytön jälkeen, jotenka panostaisin metallirunkoiseen. Lasin kestävyys taas epäilyttää ainakin itseäni. Asianmukaisilla suojilla varmaan selviää kaikilla materiaaleilla, mutta omasta mielestä siitä jää se puhelimen tuntuma pois joka siihen on suunniteltu.

Aloittajana varmaan valitsisin jo yllä mainitun Honorin, näytön koko sopiva ja hyvä kamera.

PuMan

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
41   0   0
Reaktiopisteet
1233
Puhelinmalli
sPhone
Täältäkin pisteet Honorille. Ei ole pahaa sanottavaa laitteesta. Tuohon hintaan saa kyllä todella hyvän puhelimen. Ja kun aikaisempi kommentoija toi esille tuon EMUI:n, niin täytyy todeta kyllä että se on ottanut versiossa 5 ison harppauksen eteenpäin.

Top Bottom