1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Pisin aika kun viesti mennyt perille?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja sahkari, 2/5/06.

1. sahkari Vieras

Eilen laitoin saunalahden liittymästä vaimon dna:n liittymään multimediaviestin noin. klo 14, no ihmettelein kun ei vaimo ollut saanut viestiä 30 minuutissa ja pistin uudeestaan saman viestin, ensimmäinen viesti saapui perille noin. klo 19.00 samana iltana ja toinen vasta tänään noin klo 13.00.

Aika pitkä toimitusaika multimediaviestillä?

2. kimmo Vieras

Nopeempi kuitenkin kuin Postilla.

3. TheAngel

Tykkäykset:
    0
    Multimediaviestit aina menny suht nopeesti, mutta kerran kesti 23h että tavallinen tekstari tuli suomeen (lähetin italiasta)...

4. jannyman Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    0
    Sauniksella on aina silloin tällöin vaikeuksia toimittaa multimediaviestit perille.Ihan sisäisessäkin liikenteessä.Kerran lähetin itselle MMS:n ja seuraavana päivänä tuli perille.

5. ennustaja

ennustaja Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    179
    Puhelinmalli:
    Oneplus3
    Viime jouluna lähetin multimediaviestin ja kesti 3 päivää ennen kuin kaverini sai sen.

6. Hedgehog

Hedgehog Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    38
    Puhelinmalli:
    S7 Edge, iPhone6
    Itse lähetin tässä vuos kaks sitten Antalyasta multimediaviestin Suomeen parille kaverille ja meni joku pari kk ja oltii viel samas paikas kun toinen kaveri sen sai, siinähän sitten tipahdeltiin yhessä. :p SL käytössä.

7. Eki79

Eki79 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    84
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6 (SM-G920F)
    Mulla menny ihan mukavasti sauniksesta viestit molempiin suuntiin... tosin ei oo tainnu olla "sisästä liikennettä" kertaakaan.

8. Pomppa

Tykkäykset:
    1
    Laitoin syksyllä luokkakaverille viestin, johon se ei koskaan vastannu. Sitte se soitti mulle tossa viikko sitte, että "mitä pitiks mun olla jossaan vai?!". Tosi mystinen juttu ku viesti on harhaillu sen puol vuotta jossain.

9. Tanjuzka

Tanjuzka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    Iphone 5S
    DNA:lla oli 2-3.5 ongelmia MMS järjestelmässään, siitä syystä MMS viestit eivät menneet perille normaalisti.

Jaa tämä viestiketju