1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Pikkukommarin näytön vaihto?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Era, 17/9/05.

1. Era

Tykkäykset:
    0
    Eli onko kukaan vaihtanut pikkukommariin tuota näyttöä? Päämiehessä uusi näyttö maksaa 130e vaihdettuna ja huoamasin juuri netistä saavan pelkän näytön 30e hintaan.
    Mietinkin että kuinka hankalasti tuo näyttö on kiinni ja onko sen vaihto kotikonstein helppoa?
    Joskus aikoinaan olen useeseen 3330:aan vaihtanut näytön, silloin itse näytön vaihto oli todella yksinkertaista, hankalinta oli irrottaa se näytön päällä oleva suojalevy joka oli liimattu kiinni.
    Eli selviääkö hommasta pelkillä ruuvien avauksilla vai tarvitseeko väkivaltaa käyttää?

Edit: Ja kyse oli siis 9300 puhelimen ulkonäytöstä.

2. Guest Vieras

Eipä siinä oikeestaan muuta ole kuin avata 4 ruuvia (Torx plus 6) ja sitten pitää vääntää siitä metallikuoresta semmonen läpppä auki mikä pitää sen kiinni rungossa. Ja se metallikuori on se mikä on heti siinä alla, kun etukuoren irrottaa. Ja tietenkin sitten näytön liitin pitää irrottaa. Aika helpolta toi vaikuttaa ainakin ton 9300 service manualin mukaan.

Torx työkalut ovat yhteensopivia Torx Plus ruuveihin.

3. HemppaP

Tykkäykset:
    7
    Ehkä kyllä itse maksaisin kiltisti 130e vaihtoineen, koska takuu katkeaa samantien kun olet mennyt itse avaamaan luurisi omine työkaluinesi.

4. Raikke

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    S3, Sonera
    Ai...?
    Mihinkäs se siitä sitten silleensä katkeaa?
    Mistäs kukaan tietää kuka siellä on käynyt?
    Toinen huolto, yms. käynyt ja pikku jälki jäänyt.

Onko pakko itse ensimmäisenä höläyttää, että "joo, mä ite purin sen just äsken..."?

-RaS-

5. Guest Vieras

Niissä ruuveissa on jotain lukitetta? ja kun kerran avaat ne niin se lukite hajoaa. Ne ruuvit pitäis aina vaihtaa huollossa jos ne avaa puhelimen.

Jaa tämä viestiketju