1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Piimätön Marraskuu 2010

Keskustelu osiossa 'Asian vierestä', aloittaja J.J-75, 10/11/10.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Mieli ei tehnyt kyllä tippaakaan piimää, jännä juttu.. ei edes Valion, vaikka Lidlisäkin sais halvalla niin ei sentäs tehny mieli. Pitää sanoa rasvaprosentin olevan kohdallaan, kun ei lihomista tapahdu niin äkkiä kun kuvittelin.

Lokakuussa vedin putkeen koko purkillisen yhtenä päivänä ja kyllä oli olo sen mukainen. Toista ei olisi kärsiny vetää, muuten olisi pönttö kutsunut.

Mielelläni kuulisin siitä onko muissa piimöissä eroja lähinnä ruohon laadussa mitä lehmät on nauttineet.

Taidan olla piimän oikea suurkuluttaja, kun sille päälle satun, juon kokonaisen viikonlopun putkeen suoraan purkista kaikkiaan 3 purkkia pe-ma. Töihin kun menee, kaikki tietää että olen piimää taas vetäny purkkitolkulla.

PP kerhoon en ole vielä menny keskustelemaan, eikä minulla ole ongelmaakaan, voihan lopettaa sen milloin vain.

2. nico...

nico... Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    845
    Puhelinmalli:
    WP, iOS
    Vittu mitä paskaa.

3. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Niin on... piimä ei kaikkia miellytä...

Kerroinko jo mitä kävi nakkikioskilla. Olin vetäny piimää koko päivän ja sitte muuan pera ja make kävi päälle kun mun vuoro piti olla. Siinä vähän piimöissäni menin tempasemaan leukaperiin. Poliisihan siitä tuli paikalle tietysti ja läyhärit jäi tiskiin.

Poliisit kysy multa miksi löin, sanoin juoneeni piimää kokopäivän. Poliisi päätteli ettei se piimän vika ollut, eikä sitä voi lieventävänä asian haarana edes ajatella. Kyllä se on väärin.

Tein päätöksen etten piimää vedä marraskuussa, tulkaa mukaan... ens kuussa voi juoda kaksin käsin...

4. jusutus

jusutus Supermoderaattori, Vuoden foorumilainen 2011 Supermoderaattori

Tykkäykset:
    2600
    Puhelinmalli:
    Note 5
    Eiköhän tää ollu tässä.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju