1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Pieni, mutta pippurinen ongelma (t68i)

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja viivi, 7/7/03.

1. viivi

Tykkäykset:
    0
    Muuten olen ollut niin kovin tyytyväinen t68i puhelimeeni (toiminut huomattavasti paremmin kuin Nokian vastaava malli, jonka poikaystävä osti samoihin aikoihin..), MUTTA..
    Muutama päivä sitten puhelimessa oli ihan ilman mitään sen kummempaa syytä jonkinlainen lakko, eli ei pystynyt soittamaan eikä kukaan pystynyt soittamaan mun puhelimeen. Sen (ja parin ´virrat pois´-ratkaisun) jälkeen puhelin toimii, mutta nyt luettelossa on näkyvissä vain puhelimen muistiin tallentuneet nimet.. Eli siis reippaasti yli puolen numeroista tilalla on tyhjää. Kiertoreittiä kyllä löydän ne numerot (soita SIM:ltä valikko), mutta olisihan se mukava, jos kaikki numerot näkyisi luettelossa..
    Mikä neuvoksi?

2. Blur

Blur Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Nokia N9 16GB + DNA / HTC Desire Z + Saunalahti
    Onkosellasia tyhjiä kohtia joita ei voi poistaa? Mulla oli T65:ssä sellanen ongelma et muuttelin numeroita ja sekos yhtäkkii niin tuli varmaan 2/5 osaa kaikist numeroist sellasia pelkkiä missä ei lukenu mitään ja niitä ei voinu poistaa..huollossa resetoivat ja autto..

3. viivi

Tykkäykset:
    0
    Joo, ei voi poistaa. Se käyttää nyt puhelimen muistia, enkä löydä mistä voisin vaihtaa käytettäväksi muistiksi SIM:n...

4. Blur

Blur Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Ei voi käyttää "ensisijaisena" numeromuistina Simin muistia. Huoltoon vaan.

5. O.J. Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    108
    *Putosin*

Luettelossa näkyy puhelimen muistissa olevat nimet ja SIM-kortilla olevat ovat tallessa. Mistäs ne sitten ovat kadonneet?

Jos ne kerran ovat ovat kortilla, niin puh-muistio->lisäkomennot-> kopioi SIM:ltä.

6. jukra Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    W995i
    Sama vika kävi kerran täälä kun vaihtelin nopeassa tahdissa puhelimeen korttia ja eräässä vaiheessa oli puhelimen muistista kadonnut numerot. Tilalla tosiaan näkyi pelkkää tyhjää kuten kerroit, sitten kun nuo siirsi tietokoneelle näkyi numeroina/niminä pelkkää mössöä (%#¤& jne).

Onneksi osa numeroista oli SIM-kortilla tallessa mutta koska puhelin oletuksena tallentaa uudet numerot puhelimen muistiin uusimmat numerot katosivat, en ollut kopioinut SIM:lle noita tietoja hetkeen.

Huollossa en tuota käynyt näyttämässä, olisivat ehkä osanneetkin korjata sielä. Nollasin puhelimen ihan täysin ja siirsin kortilla olevat numerot luuriin -> taas toimi ok. Kaikkia tietoja en edes tietokoneen avulla saanut turvaan.. harmi.

7. Blur

Blur Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Mulla kun oli tällänen ongelma T65:n kanssa niin ei pystynyt kopioimaan kortilta kun aina tuli "muisti täysi" kun niitä tyhjiä numeroita ei voinut poistaa! ja jukran viestiä viitaten niin mullakin hävis sillon numeroita ja joskus huomas et ohhoh missäs sen ja sen numero nyt on..

8. viivi

Tykkäykset:
    0
    Tuota olen kokeillut pariinkin kertaan, ei auta.

Jos puhelimen nollaa kokonaan, niin häviääkö silloin omat kuvat ja teematkin...? Sekään ei olisi kovin mukavaa...

9. Karhu ('!') Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0

Jaa tämä viestiketju