1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Pieni kosketusnäyttökapula

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja evok, 25/2/10.

1. evok

Tykkäykset:
    0
    Tekisi kovasti ihan hifistelymielessä vaihtaa nykyinen puhelin tuoreempaan... Mutta ongelmana on, että minulle heti soittamisen ja viestien lähettämisen jälkeen kolmanneksi tärkein kriteeri on puhelimen fyysinen koko. Edelliset 2 puhelintani olen ostanut markkinoiden (senhetken) pienimpinä, ja etenkin nykyisen SE W880i:n kokoon olen äärimmäisen tyytyväinen, mutta vaihtamassa en ole jos ei kovin lähelle pääse.

Mitä olen nyt kauhulla tilannetta seurannut, on monet nyky kosketuspuhelimet aivan tautisia taskunpullottajia... onko toivoa?

Joten käännynkin teihin asiasta enemän tietäviin, mitkä ovat top 3 sirointa kosketusluuria?

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Onko sen pakko olla kosketusnäyttö ? jokin erityinen syys siihen ?
    Kosketus koneita on suurin piirtein noihin mittoihin, (korkeus - leveys) paksuus voi olla jokusen millin enemmän, (tuo SE taitaa olla sentin) Älypuhelimia löytyy, mm. HTCltä, siitä voisi katsoa, Nokialla pienin on paksuutta lukuunottamatta lähellä ja on myös halpa.

Samsungilta ja LGlät löytyy perus kosketuspuhelimia, Samsungilta perus kosketuskonetta satasen pintaan, tiedä sitten onko liikaa kokoa, kananttaa käydä myös katsomassa, jos kyse enemmän siitä fiiliksestä.

Näppis koneissa tarjontaa enemmän.

3. evok

Tykkäykset:
    0
    Kosketusnäytölle ei ole mitään varsinaista tarvetta (kellä oikeasti edes on?), sisäinen hifistini vain haluaisi sellaisen kanssa leikkimään. Kuten sanoin arvosta luurin kokoa senverran paljon, että jos järkevän kokoista kosketuspuhelinta ei löydy niin en sellaista väkisinkään osta vaan jatkan nykyiseni kanssa. Tästä koko topicin aihe syntyikin.
    Näppispuolella on kyllä joo paljon enemmän valintaa ja säästääkin selvää rahaa, mutta kuten sanottu ihan mielenkiinnosta sellaista himoitsen.

Merkkinä LG kiinnostaa eniten, sen puhelimia hiplaamaan pääseminen tuntuu vain olevan hiukan kivenalla. Ainakin operaattorien kaupoissa pyörii ne muutamat samat malli.

4. kassu99

kassu99 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    28
    Puhelinmalli:
    Nexus 4
    no osta semmonen samsung s5600. En omista sellaista mut mun tutulla on sellanen ja sano et ihan hyvä on.
    siinä on mm.
    -3.2 mp kamera salamalla
    -bluetooth 2.0
    -kolmen tuuman kosketusnäyttö
    -musiikkisoitin
    -radio (en oo varma)yms.

5. Meetio

Tykkäykset:
    4
    Yksi SE:n malli jota kannattaisi vilkaista on X10 mini. 2,4tuuman kosketusnäyttö, 5mpx kamera ja android.

6. lepanen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Apple iPhone 6 64GB
    Yksi pieni kosketusnäyttöpuhelin olisi HTC Touch2. Paksuus tässä on 12mm. 2,8" kosketusnäyttö ja WinMo.

Jaa tämä viestiketju