1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Pieni ja hyvä älypuhelin

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Jamo79, 7/3/13.

1. Jamo79

Tykkäykset:
    12
    Pian olisi varmaan ajankohtaista vaihtaa puhelinta, koska vanhassa alkaa akku meneen huonoksi.
    Olen katsellut hieman tuota HTC One puhelinta joka olisi varmasti ominaisuuksiltaan ihan hyvä, ainoa ongelma on suuri koko. Sama taitaa päteä uuteen SGS4, kuten myäs Lumia 920.
    Osaako joku sanoa mikä olisi kohtuullisen kokoinen puhelin hyvillä ominaisuuksilla? Iphone5 olisi kokonsa puolesta ok, mutta Apple ei oikeen houkuttele. Kaikki muut käy eikä hinnalla ole mitään merkitystä, eli ihan sama onko kallis vai halpa.

2. Wolf

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Samsing Galaxy S 4
    Sepäse että tuollaisia ei nykyään juuri tehdä, paitsi noita keskiluokan karsittuja malleja. Mutta jos sellainen ei piisaa, niin tilaanne hankaloituu. Hieman enemmän yläluokkaan sijoittuu mm. Motorola Razr i hyvin kapeilla kehyksillä. Ja vielä hieman korkeammalle Sony Xperia V, mutta se menee jo ehkä suurempaan luokkaan. Mutta ihan uusinta uutta ei tuossa koossa käytännössä saa.

3. HighFlyer

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Huawei Honor (U8860)
    Jos Windowsmaailma kiinnostaa, niin miten olisi Lumia 620?

3,8" näyttö, 1ghz tuplaydinprossu ja kun muotoilukin edustaa samaa sarjaa kuin muut Lumiat, niin omasta mielestäni ainakin täyttyy halutun pienen ja hyvän älypuhelimen vaatimukset. Onhan tuossa RAM-muistin määrä vain 512mb, mutta saman verran on Lumia 800:ssa, enkä itse ole siinä suurempia lagailua huomannut.

http://taskumuro.com/artikkelit/testissa-nokia-lumia-620
    Tuosta vielä arvostelua kyseisestä puhelimesta.

Tosin kyseinen puhelin tulee myyntiin Suomessa vasta parin viikon kuluttua, mutta jos puhelimen osto sen verran joutaa odottamaan, niin itse ainakin odottaisin tuota.

Jaa tämä viestiketju