1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

PG1 ulos foorumista

Keskustelu osiossa 'Ylläpito', aloittaja Guest, 11/8/03.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. Guest Vieras

Seven, PGOne jnee verkostomarkkinointi huijarit pilaavat matkapuhelinfoorumin, eivätkä kuulu tänne.

Itse olen tätä mieltä ja toivoisin ylläpidon deletoivan näiden verkostomarkkinointia harjoittavien henkilöiden jutut.

Oletteko muut palstalaiset samaamieltä asiasta ?

2. JPJ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Älä nyt tule tänne määräilemään. Äläkä aloita jo toista ketjua ihan OT:tä.

Olen ollut vuosia jo "jäsen" ja sinä tulet tänne jostain suomi24:sen forumilta ajelemaan mua tänne ulos. Kerro miten se näkyy muissa ketjuissa/viesteissä että mut pitäis potkia ulos kun noissa kahdessa vm-ketjussa. Vaikkei totisesti niittenkään syyksi vois bannia pistää.

3. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Ei olla, koska täällä voi kyllä puhua ihan laillisista asioista. Kyllä verkostomarkkinoinnille oltais jo jotain tehty jos se laitonta olisi.

4. --- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Siis eihän JPJ meille täällä mitään liittymiä tyrkytä, joten ulos miksi..?

5. Guest Vieras

Ei liittymiä mutta yrittää tyrkyttää verkostoa rikastumiskeinona, puhuu kokoajan miten aikoo tällä rikastua niin ja niin paljon

sehän on sen verkoston tarkoitus vain puhua ja puhua rikkauksista jotta yksinkertaisimmat menisi lankaan ja maksaisivat jostain olemattomasta mahdollisuudesta rikastua.

Ei mitään liittymiä ole koskaan tulossakaan...

6. JPJ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Olen sanonut ainakin kahteen kertaan etten missään tapauksessa suosittele tätä kenellekkään. Valitkoon itse bisneksensä. Luuleeko joku tosiaan että saisi asiakkaita matkapuhelinfoorumin kautta?

7. Karhu ('!') Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    H0h0h0h0h0h0h.... :D

Ehdotanpa sinulle, Hapankaali (nimi sopii muuten erinomaisesti..), että menisit hakemaan arvoistasi seuraa esim. Demin taikka Suomi24:n keskustelupalstoilta. Täältä löytyy vain asiallisia ja mukavia ihmisiä :(

Se on jokaisen valinta, jos haluaa ryhtyä verkostomarkkinointiin. Suomessa on eri puolueita, jotka ajavat eri asioita. Yritetäänkö heidät eliminoida hallituksesta tai oppositiosta? Enpä usko. Joten miksi ihmisen, joka kannattaa yhtä asiaa, joka ei ole millään lailla ristiriidassa minkään Suomen lain kanssa, pitäisi poistua tai potkia ulos foorumilta?

8. Guest Vieras

Verkostomarkkinointi on todettu viranomaisten taholta moneen kertaan ongelmaksi, pahinta siinä on se että kulissit voidaan rakentaa ns. lailliseksi, mutta mitä verkoston jäsenet tekevät, sitä ei pysty valvomaan kukaan. Verkoston huipulla olevat pyörittelevät päätään viranomaisten kanssa yhdessä kun jäsenet huijaavat ja kertovat valheita ja puolitotuuksia tai jättävät kertomatta oleelliset asiat. Eli tekevät rikoksia ja raha virtaa, mutta kun verkosto paisuu nopeasti suureksi ei kenelläkään ole mahdollisuutta kontrolloida asiaa.

Lainsäädäntöä on vaikea muuttaa, koska tässä on kyse itsenäisistä ihmisistä ja yrittäjistä, käytännössä voidaan syyttää vain yhtä yrittäjää jos saadaan kiinni.

Voi olla että verkoston huipulta on annettu kaikki ohjeet taiteen ja sääntöjen mukaan, mutta kuten huomaat miten nopesti verkostossa ne katoavat, JPJ:n kohdalla kaikki on pelkkää mustaa aukkoa, ilman pahvikansiota JPJ ei tule toimeen, aamulla hän kertoi sen unohtaneen mummolaan. sellasta selitystä hoh hoijaa.

9. JPJ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Jos olen ollut yhdessä tiedotustilaisuudessa ja kaikki tietoni on siinä salkussa. Ja se ei todellakaan jäänyt mummolaan vaan vanhempieni luo.

10. Guest Vieras

Montako kymmentä kertaa olet sanonut että teet TÄLLÄ RAHAA JA PALJON, aiot ns. menestyä. Erittäin myyvä iskulause tulevalta sponsorilta.

11. --- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Siis missä muka tyrkyttää? Ja jos JPJ kertoo mitä aikoo niin miten se sinuun tai kehenkään muuhunkaan liittyy?

12. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Lakia muutetaan ja lisätään pykäliä mikäli niin nähdään asialliseksi. Eiköhän verkostomarkkinointi kuitenkin ole jo sen verran vanha ilmiö että kyllä sille tosiaankin oltais jo jotain tehty jos se olisi suurempikin ongelma. Minkään lakien kanssa tämä ei riitele enkä näe mitään syytä poistella näitä juttuja foorumilta.

13. JPJ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Olen sanonut että minä teen tällä rahaa. Raha ei ole ilmaista, sen eteen teen töitä. Alussa olen maininnut että kenellekkään en suosittele tai kaupittele tätä kautta. Olen kieltäytynyt lähettämästä mainospuheen myös spostin kautta kun joku sitä halusi. Kysyin että missä tämä asuisi niin voisin lähettää jonkun selittämään tästä, kun hän itse pyysi.

14. Karhu ('!') Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Melkein sanantarkasti samat aatteet kun mulla.

15. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Heh, tuosta tulikin mieleen, minne katosi NWI ja CDF? Onko niistä kukaan kuullut mitään vähään aikaan? Eiköhän liene jo menneen talven lumia. En ota kantaa tuohon palstalta häätöjuttuun mutta sanonpahan vaan että mikään verkostomarkkinointijuttu ei saa mun kiinnostusta heräämään, silkkaa bluffia se touhu. Ei millään pahalla.

16. Guest Vieras

En ole mukava ihminen en, olen pyhittänyt elämäni tehdäkseni tämän verkostomarkkinoijien elämän mahdollisimman hankalaksi, pyrin etsimään tietoa heidän huijjauksista ja heidän uhreja.

Olen 38 vuotta, ja olet viimeisen 10 vuoden aikana nähnyt läheltäni monia verkostomarkkinoinnin uhreja jotka ovat menettäneet elämänsä, ystävät, taloudellisen tulevaisuuden, ylivelkaisina työpaikan menettäneenä on moni heistä päätynyt hyvin surkeaan jamaan.

Kaikki verkostomarkkinointi on pahasta, vaikka se olisi lain pykälien välissä sallittua. Markkinointi keinot ovat julmia lähestyvät hyvin lähelle uskonlahkojen aivopesua, elleivät ole jopa pahempia.

Kun verkostoon joku saadaan jäseneksi ja lypsettyä puhtaaksi kaikki antaneena, ollaan valmiita hänet potkimaan ulos luuserina, niin kauan olet hyvä verkostolainen kun tuot rahaa ja maksat ylöspäin.

SEVEN PGONE on mitä suuremmassa määrin tätä

17. JPJ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Voisitko sanoa miten kummassa tässä voi niin paljon hävitä että ylivelkaantuu ym..?

Kun et oikeasti tiedä Sevenistä mitään niin miten sanot että Seven on mitä suuremmissa määrin huijari? Anna mun kaikki kestää..

18. liekki

Tykkäykset:
    0
    Anna jo olla, viestejä ei kannata poistaa koska siellä on hyviä argumentteja VM-touhotusta vastaan.

Jos luulet että JPJ on jonkun saanut viesteillään innostumaan pgone, seven, whatever läpinästä, niin huhhuh =)

19. --- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Voi olla mutta yhä edelleen JPJ ei tyrkytä täällä tasan mitään. Mitään foorumin sääntöä ei ole rikottu, paitsi ehkä sinä hyökätessäsi häntä vastaan.

20. Guest Vieras

Niin voisit lähettää jonkun aivopesemään... hyvin olet tienauspuheillasi saanut tämänkin jonkun kiinnostumaan asiasta.

Ei varmaankaan ole kenenkään 18v pojan tällä palstalla vaikea löytää PGonen nettisivua ja pyytä lisäinfo, kun sinä kerrot verkostomarkkinoinnin ihanuudesta laillisuudesta ja tulevasta luxus-elämästä. Yksinkertaista mutta tehokasta markkinointia.

Tämä on kuin pitäisi värväystilaisuutta kokoajan kuulijakunta vain vaihtuu kokoajan parhaimmillaan palopuheesi kuulee tuhannet palstalaiset päivittäin.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju