1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Perutaan..

Keskustelu osiossa 'Ostetaan puhelimia', aloittaja hulkkmi, 14/10/12.

1. hulkkmi

hulkkmi Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    434
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Note 3 Marble White
    Elikäs haussa olisi edullinen ja TOIMIVA (äly)puhelin. Itse olen Oulusta, joten kaupat F2F siellä tai postiennakolla (+ tarkastusoikeudella). Maksaa voin puhelimesta max. n. 200€, riippuen iästä/kunnosta/takuusta/tarvikkeista. Eli puhelimen tulee olla päällisin puolin kunnossa, toimia moitteettomasti takuukin mielellään voimassa (ja kuitti mukaan!) ja mieluiten alkuperäisten tarvikkeiden kanssa.

Käytöstä sen verran, että tulee ns. "normi" puhelimeksi ja käyttö on sen mukaista: puhelut, viestit, musiikin kuuntelu (muistikorttipaikka tai massamuisti-mahdollisuus oltava, joten EI WP tai iOS), ehkä satunnainen netin selaus (jos ei tabi mukana) ja sähköpostien synkkaus olis ihan jees.

Minulle voi tarjota mm. näitä luureja: Samsung Galaxy Xcover (myös muutkin Samsungin Androidit), Huawei Ideos X5 (myös PRO-malli), Nokialaisia (mm. E5, E6, E7) jne. Android-luurit ykkössijalla, mutta saa myös tarjota muitakin (laita hintapyyntö myös mukaan!), niin katsellaan sitten tilannetta.

Tarjoa joko tänne ketjuun tai sitten YV:llä. Myös sähköpostillani tavoittaa: hulkkmi@gmail.com.

EDIT. PERUTAANPAS TÄMÄ, kun ei onnitunutkaan kaupat toisaalla.

2. jusutus

jusutus Supermoderaattori, Vuoden foorumilainen 2011 Supermoderaattori

Tykkäykset:
    2600
    Puhelinmalli:
    Note 5
    Siisti musta E7, 120€ posteineen.

3. hulkkmi

hulkkmi Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    434
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Note 3 Marble White
    Mites tuossa, kun takuu "ei tiedossa"? Ja ei ilmeisesti tule mukaan alkup. tarvikkeita?

4. jusutus

jusutus Supermoderaattori, Vuoden foorumilainen 2011 Supermoderaattori

Tykkäykset:
    2600
    Puhelinmalli:
    Note 5
    Tarkkaa takuuaikaa ei tiedossa. HDMI-adapteri mukaan, ei muuta.

Jaa tämä viestiketju