1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Peruspuhelin

Keskustelu osiossa 'Motorola ja Lenovo', aloittaja EXP, 7/12/06.

1. EXP

Tykkäykset:
    0
    Kumpiko palvelisi paremmin peruspuhelimen "virkaa" Motorola L6 vaiko Motorola W220 (myös V3 harkitaan) ?

Kokemuksia kyseisistä malleista ?

Saa toki ehdottaa muitakin noin 90-150€ hintaluokassa.

2. memasa

memasa

Tykkäykset:
    0
  3. SYS 49152 Vieras

4. EXP

Tykkäykset:
    0

5. memasa

memasa

Tykkäykset:
    0
    Meinaan vaan sitä, että materiaali ei ole yhtä laadukasta, vaikka kyllähän se muovikin voi olla hyvä materiaali. Itse kun olen käyttänyt SLVR:ää (L6:n sisarmalli) sekä kaverin RAZRia, niin voin vannoa ja vakuuttaa, että tykkäät. Tai mistäs mä sen tiedän. Minä ainakin tykkäsin. :)

Ja mitä tulee tuohon C115:een, niin satunnaisessa käytössä käpy tuskin palaa.

6. SYS 49152 Vieras

Satunnaisessa käytössä varmasti meneekin, ainakaan jos ei paljoa tekstareita lähettele. Mutta jokapäiväisemmässä käytössä ainakin tekstareiden kanssa voi vähän tulla harmaita hiuksia. :) Ne pikkuruiset näppäimet. :)

7. EXP

Tykkäykset:
    0
    Eli suosittelette siis L6sta ?
    Mitä mieltä olette muuten Mikromajasta, kannattako tilata sieltä ?

8. memasa

memasa

Tykkäykset:
    0
    L6:ssa tosiaan se suurin ero L7:ään on muistikorttipaikan puute. L7:ää käyttäneenä L6:tta on helppo suosittaa.

Itse tilasin Mikromajasta, ei mitään ongelmia.

Edit: Ainiin onhan L6:ssa erilainen näyttö...

9. EXP

Tykkäykset:
    0
    Kiitoksia tiedoista hyvällä tuurilla saattaa L6 lähteä ens viikolla tilaukseen.

10. Nautilus

Tykkäykset:
    0
    Jos kiinnostaa käytetty niin täältä irtoaisi kyseinen malli 50 eurolla.

11. EXP

Tykkäykset:
    0
    Myytkö postiennakolla ? Minkä värinen ? Ja kuvat puhelimesta olis mukava juttu. Voit laittaa lisä tietoa / kuvia erkkapulkkinen@hotmail.com

12. Nautilus

Tykkäykset:
    0
    Mailailen huomenna tarkempaa tietoa kuvien kera. Nyt en ehdi.

13. Esko

Tykkäykset:
    0
    Itsekkin laittaisin V3:n jos pitäisi puhelinta valita. Ei mitään turhia kilkkeitä, kuten MP3-soittimia tai radioita. Puhelin lähes kokonaan metallinen ja kestää iskuja ja kulutusta ihan toisella tavalla, kuin perus muoviset kapulat. Omassa puhelimessa ei vielä yli vuoden käytöllä näy minkäänlaisia kulumisen merkkejä. Mitä nyt muutama pieni kolhu joissain, kun puhelin tippunut maahan. Edelleen mun mielestä tyylikkäin puhelin mitä markkinoilta löytyy. Ei oikeastaan keksi mitään negatiivista puhelimesta ja ylivoimaisesti paras puhelin mikä mulla on ollut.

14. EXP

Tykkäykset:
    0
    Ei tarvii lähettää kuvia tai lisätietoja. Laitoin jo uuden L6 tilaukseen.

15. O.J. Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    108
    Totta, tuohon hintaan siitä saa hyvän kapulan puhumiseen. Ensimmäinen tunti puhelimessa ei taida edes akkupalkissa näkyä. Kovin pitkiä viestejä sillä ei viitsi kirjoitella, on se logiikka vähän jäljessä...

16. memasa

memasa

Tykkäykset:
    0
    Minusta tämänkin ketjun voisi siirtää tuonne "Mikä puhelin kannattaa ostaa?" -osastolle.

17. ludvig Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    0
    Turhaan näitä peruspuhelin kyselyjä on joka paikkaan änkeä. Osta vaikka nokian 1100, siinä on peruspuhelinta kerrakseen.

Jaa tämä viestiketju