1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Peruspuhelin radiolla tai sitten musiikkipuhelin

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja memasa, 15/1/07.

1. memasa

memasa

Tykkäykset:
    0
    Eli päätin tuossa joutessani listata eräälle ystävälleni muutamia vaihtoehtoja uudeksi puhelimeksi:

PERUSPUHELIN RADIOLLA TMS.

Motorola W220
    Nokia 6085
    Samsung X300
    LG KG810 (käykö tää peruspuhelimesta? :)

"EI-NIIN-PERUS"

Nokia 6300
    Sony Ericsson W200
    Nokia N76
    Samsung X830
    MOTORAZR maxx

Kysymys kuuluu: puuttuuko listauksesta jotain olennaista? Jos puuttuu, niin mitä? Esim. Samsungin tulevat mallit kummassakin kategoriassa ovat minulla vähän hakusessa.

Tärkeintä lienee, että hinta-laatusuhe olisi mahdollisimman hyvin kohdallaan, mutta kuten vaihtoehdoista voi huomata on mukaan eksynyt myös pari "ylihintaista" laitetta. Siis design on myös tärkeä kriteeri, mutta sitä kun ei halvalla saa koskaan. Tällä hetkellä käytössä on RAZR.

2. ajaton

Tykkäykset:
    0
  3. memasa

memasa

Tykkäykset:
    0
    http://www.puhelimeni.fi/uutiset/index.php?itemid=376&catid=10

Tossa linkissä tietoa Nokia 6300:sta.

Skippasin nuo 5xxx-puhelimet ihan sillä perusteella, kun tuntuu suosivan läppämalleja.

Edit: Sony Ericssonin W200:n otin mukaan sen imagon ja suhteellisen alhaisen hinnan vuoksi ja Nokian 6300:n lähinnä sen ulkoisten ominaisuuksien vuoksi, vaikkeivät läppäpuhelimia olekaan. Sitä paitsi onhan tuo 6300 paljon muutakin kuin pelkät metallikuoret.

(Itse en 6300:n julkaisusta hirveämmin aiemmin innostunut, mutta katsotaan mitä itse potentiaalinen ostaja sanoo. Hyvin todennäköisesti 6300 näyttää livenä huomattavasti paremmalta kuin promokuvissa.)

4. Eki79

Eki79 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    84
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6 (SM-G920F)
    SE:n Z710i... löytyy radio, on läppämalli ja musiikintoistokin onnistuu mainiosti.

5. memasa

memasa

Tykkäykset:
    0
    Tänään sitten esittelin tuota listaa. Enpä turhaan ottanut tuota LG:tä ja maxxia listalle, sillä niistähän se suurin innostus, ennalta-arvattavasti, irtosi.

Pienessä mielessäni sitten pohdin, ehkä pientä kateuden häivää tuntien, että ai ai kun menee niin monta ominaisuutta hukkaan, jos se tuon maxxin hommaa. Myönnetään, myönnetään, olen syyllinen... Mutta toisaalta ei voi kukaan väittää, ettenkö ole oikeassa, kun kyse on nimenomaan peruskäyttäjästä.

Jaa tämä viestiketju