1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

PerusNokia hyvällä näppäimistöllä hakusessa

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja liipasin89, 9/11/10.

1. liipasin89

Tykkäykset:
    0
    Moi

Alkaa jälleen olemaan kännykänvaihto ajankohtaista, kun ei tahdo kuluneen näytön läpi nähdä. Eli nykyinen on 2610, ja se on palvellut minua hyvin, mutta näppäimistö on surkea. Aiempiin 3510i, 6610 tms., 3310 ja 3210 verrattuna se on tottakai paljon pienempi ja kevyempi sekä isonäyttöisempi, mutta näppäimistössä mennään metsään.

Eli neuvot olisivat tarpeen.

Hakusessa siis:
    - PerusNokia
    - Pitää olla erinomainen näppäimistö; ei vaaraa näppäillä kahta nappia yhtä aikaa, hyvä "tuntuma", toimiva navigointinäppäin
    - Mielellään pitkä akunkesto (vrt. nykyistä lataan vain (?) kerran viikkoon)
    - Ei tarvi olla kameraa (turha ominaisuus minulle)
    - Kalenteri pitää löytyä ja herätyskello tietenkin myös
    - Pienikokoisuus ja kestävyys plussaa, muttei pakollista
    - Saa olla vanhaa mallia
    - .. tai käytettykin, kunhan toimii hyvin
    - Hinta ei voi olla noilla ominaisuuksilla kummoinen, mutta joka tapauksessa opiskelijabudjetilla mennään

Hieman olen netistä perusluureja katsellut ja silmiin on osunut mm. 5030, 2690 jne.

Kokemuksiakin saa heitellä.

Ja kiitos vastaajille jo etukäteen!

2. HIGHEND

HIGHEND Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    39
    Puhelinmalli:
    S5
    Saakos Nokia C3:a jo kaupasta? Siinä n.120 eurolla mukavasti ominaisuuksia ja QWERTY.

5030:n näppis on perseestä, jätän suosittelematta.

Paljonkos sinulla on budjetti?

3. liipasin89

Tykkäykset:
    0
    Tuossa C3:ssa näyttäs olevan paljon turhia ominaisuuksia mulle, joten ei miellytä.

5030:n kohdalla vähän pelkäsinkin tuota huonoa näppäimistöä..

Ja budjetti on reippaasti alle satasen. Eli edelleen ihan peruskapulaa haen ja nehän eivät paljoa maksa.

Ymmärsinkö oikein, että sulla ois myynnissä suhteellisen siisti 6021? Kerrotko lisää? Kuinka paljon käytetty? Ja sopiiko pieni- vai isopäinen laturi xD?

4. HIGHEND

HIGHEND Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    39
    Puhelinmalli:
    S5
    Laittelin sulle viestiäkin asiasta, yksityisviestisi näet yläpalkista klikkaamalla, näkyy punaisena jos sinulla on saapuneita viestejä. Esimerkiksi minulle voit lähettää yksärin painamalla nimimerkkiäni tuosta vasemmalta, ja klikkaamalla kohtaa "lähetä yksityisviesti".

En halua alkaa luurejani mainostamaan / myymään väärässä paikassa, jos kapine kiinostaa niin paikkana YV/Myynti-ilmoitus. Käytettyhän tuo on, ei ruma. Isopäinen laturinpää.

Jos kuitenkin alat uutta haikailemaan, niin Sony Ericssonilla on alle 100 euron hintaluokassa pari erittäinkin nättiä liukukannellista mallia, ominaisuuksia hintaan nähden ihan mukavasti, hyvät näppäimet sekä SE:n perusnopea V200-käyttöliittymä. Suosittelen erittäin lämpimästi, SE:t ovat ehkä full-nörteille vanhanaikaisia neljä vuotta vanhoine käyttöjärjestelmineen mutta peruskäyttäjille soveltuvat oikein mainiosti. W100 taisi olla yksi malli.

Jaa tämä viestiketju