1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Pelle peloton (tai siis Hessu Hopo) ja 6822 "korjaus"

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja sipuli, 31/5/07.

1. sipuli

Tykkäykset:
    5
    Eli isäntä yritti itse kovin Pellepelottomasti vaihtaa kuoret 6822:een. Sitä sitten ruuvailin eli torxailin...

6822 toimii nyt muuten, mutta näyttöön ei tule muuta kuin valot eli ei kuvaa. Näppäinäänistä kuulee että pinkoodit ja soittamiset ym toimii, mutta olisihan se kiva jos näytössä jotain näkyisikin.

Vähän aikaa kun luuri oli päällä, keskelle näyttöä ilmestyi yksi musta vaakaviiva eikä sitten muuta.

Eli onko foorumilla vastaavia luureja purkaneita, tietoa mitä kannattaisi tehdä?

Toiseksi, onko Vantaan suunnalla nyrkkipajoja jotka pistäisivät edukkaasti kuntoon kun tuollaista ei kannata+kehtaa enää mihinkään takuuhuoltoon viedä?

2. dsniper

Tykkäykset:
    1
    Kovasti viittaisi näytön liittimen suuntaan. Joko huonosti kiinni tai rikki.

3. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Mjoo... liitin on aika herkkä laitos loppujenlopuksi, katos piruuttaan oikeen kunnon suurennuslasin kanssa jos ei satu oleen -6 vähintään näkö. Sielä ei tartte olla kuin se maaginen karva tai pölyhomma, niin jäi pelaamatta. Sitte putsaat vaikka ei näkyisi ensin putsattavaa, molemmat päät. Tarkistus ja putsaus... Mulla on jääny joskus joku ihmeen juttu ettei ensin pelannu, mutta kun aikansa leikki, se pelas. Paineilmapullo on fiksu ostos jos paljon rassaa.

Tai sitte joku älytön komponentti kyrvähtäny... Joku piireistä oikosessa, tai karva tai jotain. Piirejä ei kukaa osaa vaihtaa ellei ole kunnon kolvipäitä ja sittenkin saa varoa. Joskus tullu vaiheltua, mutta ne vie niin paljon aikaa kun halun sen hyvin tehdä, etten tee kuin itelle välttämättömimmät. Jos näytössä ei ole mitään fyysistä, se ei välttämättä kerro mitään.

Tuntuu, että kokoajan tulee niin sutta ja sekundaa kamaa ettei tosikaan. Mulla on yks kännykän akku, ei lataa... ei tee yhtään mitään... aivan susi ja uutena myytiin. En viiti edes kattoa mikä on vialla, vaan postitan tänään ja myös Nikonin kameran akun etiäpäin, samahomma... Sitte on yksi 5140i näyttö... pimeenä on, ei vaan toimi. 2 mikkiä, mykkiä...jne jne...

4. samumanu Vieras

Tulee niin sutta niin sutta. Onha se valmistajan vika jos ite räplää ja puh hajoaa? Tuntui siltä et vimosessa kappaleessa otat kantaa myös tähän tapaukseen, jos näin ei ole niin sit turha kommentti multa..

5. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Aivan... on totta että asian voi käsittää noinkin äkkisiltään, se ei ollut tarkoitus... korjataan siltä osin puheita, enemmän itse manailen tossa kun joutuu lähettelemään.

Jaa tämä viestiketju