1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Pelit tökkii Android

Keskustelu osiossa 'Sovellukset', aloittaja Harza2, 9/2/13.

1. Harza2

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S 3
    On aina ollut sitä ongelmaa että hienografiikkaiset pelit tökkii puhelimella. Mutta mietin että johtuuko se peleistä vai puhelimesta?

Ettin googlella tästä ongelmasta ja sanottiin että pitäis sulkea kaikki turhat sovellukset, widgetit ja live taustakuvat, mitä ei pelin aikana käytetä.

Kaikki Gameloftin pelit tökkii, kuten: Nova 3, Modern Combat 4, Asphalt 7, Wild Blood, TDKR. EA:lta parempia kokemuksia: NFS Most Wanted tökkii todella harvoin ja vähän. Rockstar Games: GTA Vice City kans tökkii tosi vähän aina välillä, vaikka on hieno peli puhelimella. Sitten nämä normaalit pelit, kuten: Angry Birdssit ja Temple Run 2 toimii todella sulavasti, en kertaakaan oo nähnyt tökkivän.

TDKR on todella ärsyttävästi tökkinyt eikä oo kiva pelata, kun suljin kaikki turhat ohjelmat sovellusten hallinnasta, poistin widgetit näytöltä ja vaihdoin normaalin taustakuvan puhelimeen, niin toimii huomattavasti paremmin, mutta siltikin vielä tökkii.

Mulla on puhelimena rootattu Galaxy S 3 ja pelit siirretty ulkoiselle nopealle Samsungin Ultra High Speed-1 Class 10 SD-kortille (sisäisellä muistilla tökkii täysin samalla lailla). Enkä oo asentanut romia.

Mitenkä teillä muilla toimii nämä Gameloftin pelit?

2. Sipsipussi

Sipsipussi Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    203
    Puhelinmalli:
    Lue sigu
    Mulla note 2 ja toimii täysin pätkimättä. Outoa kyllä ei kaveri valitellut kun sillä sgs3 oli. Onko mitään launcheria/yms käytössä? Virustorjuntaa?

3. Harza2

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S 3
    Kiitti vastauksesta! Ei oo mitään Launcheria. Mulla on Trend Micro Mobile Security -virustentorjunta. Ei löydä mitään viruksia. Kokeilin myös ottaa pois päältä mutta ei auta, mielestäni heti alusta lähtien on tökkinyt nuo pelit. Tyhjään systen cachen 1-Click Clear ohjelmalla. Muuten puhelin toimii tosi hyvin mutta nuo pelit. Oon aina luullut että Gameloft ei vaan osaa tehdä pelejä, kun kerran Most Wanted ja Vice City toimii hyvin. Quadrantissa saa sellasen 5 700 - 6 100p ja Antutussa noin. 14 000p - 16 000p.

4. Sipsipussi

Tykkäykset:
    203
    Puhelinmalli:
    Lue sigu
    Poista virusten torjunta.

5. Harza2

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S 3
    Poistin kokonaan mutta ei auttanut, laitoinkin täs hiljattain vasta sen puhelimeen. Kokeilin CPU Masterillakin laittaa että on kokoajan 1400MHz, eikä sekään auttanut.

6. Sipsipussi

Tykkäykset:
    203
    Puhelinmalli:
    Lue sigu
    Jotain häikkää kyllä.. kokeile hardresettiä.

7. Harza2

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S 3
    Resetoin puhelimen.. Laitoin Modern Combat 4:sen joka tökki kaikista eniten ja kokeilin, niin ihan samallainen on.. FPS Meter näyttää sellasta 12-20FPS suurimmaks osaks. TDKR on myös samallainen että tosi sulavaa peliä kun on joku musta tausta, mutta kun on enempi toimintaa niin alkaa FPS huomattavasti pudota.. Onneksi näitä pystyy toki pelaamaan vielä, mutta tuo MC4 on pahin. Sullako ei töki tuo MC4 samalla lailla? Vai ootko kokeillu sitä peliä?

8. Harza2

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S 3
  9. Stupidio

Stupidio Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    1844
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s Plus 128GT Silver
    Mulla on SGS 3 eikä mitään ongelmaa pelien kanssa

10. Harza2

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S 3
    No ompas mielenkiintosta. Mulla todellakin kun oon tänään taas pelannut Asphalt 7 aika paljon, niin kun on sellanen kenttä jossa on paljon kaikkea hienoa liikkuvaa, ajaa nopealla autolla, laittaa nitrot päälle ja vaikka kääntyy samalla.. Että tapahtuu kaikkea nopeaa ruudulla niin kyllä ihan karmea pelata, ei tiedä mihin suuntaan kääntäisi autoa. Taas kokeilin sulkea kaikki turhat ohjelmat jotka olivat käynnissä ja jopa siirsin puhelimen muistiin pelin.. Ei mitään eroa.

Voiskohan olla että puhelimes olis jotain "teknistä vikaa"? En tiedä tuosta saako enää takuukuntoon kuinka.. Jos unroottaa ja Triangle Awayllä.

En mitään ihmeellisiä ohjelmiakaan oo ladannut tuohon mielestäni mitkä vois vaikuttaa tuohon. Ja kun Hard Resettikään ei auttanut.

Täytyy kyllä selvitellä tätä asiaa..

11. Harza2

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S 3
    Oon täs netistä lukenut, niin kyllä on muillakin että tällä S 3:lla, HTC:llä ja Sonyllä ettei toimi Gameloftin pelit lagaamatta. Joku sano että Jelly Beaniin päivityksen jälkeen rupes lagaamaan, mutta ennen toimi, että voi olla ohjelmistoskin. Jotkut puhu että johtuu Rom:istakin.

Mutta tähän ei ollut mitään selvää ratkaisua.. No, ei voi mitään jos ei kaikilla toimi. Harmi vaan että Gameloft tekee suurimman osan nuosta hienoista peleistä.

Jaa tämä viestiketju