1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Pelit internet-yhteyksissä?

Keskustelu osiossa 'Sovellukset', aloittaja Wadelma, 31/5/13.

1. Wadelma

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galay s2 PLUS
    Anteeksi sekava otsikko, mutta minun on nyt aivan pakko saada tietää eräs asia. Ostin Samsung Galaxy s2 PLUS:san ja olen siihen ladannut pari peliä (Fruit Ninja, Subway Surf - ilmaisia siis molemmat) mutta pakettiini ei kuulu nettiä. Pääsen siis nettiin, mutta se maksaa. Nyt kun olen ladannut nuo pelit, niin jos pelaan niitä niin tarvitseeko ne nettiä? Eli joudunko maksaa ns. "nettimaksua" siitä että pelaan niitä...? :)

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Liki järjestäin kaikki pelit käyttää nettiyhteyttä jos sellainen tarjolla, osa voi käyttää varsin paljon ja tiheästi (myös maksulliset, jos ei muuta niin "soittelee" kotiin), osalle se voi olla edellytys että edes toimii. jos mainoiksia niin 9x.xx% ne ladattu netin yli.

Noista peleistä huolimatta niin jos olet Suomessa ja laskutus liittymä, niin hommaa siihen edes se halvin kiinteähintainen kk maksullinen netti. Jos nyt vedät mutulla jollain euron päivä, tai euron tunti, tai euron mega, niin sulla voi olla jo vaikka millainen lasku.

Jos netti ei onnistu, niin pistä sitten netti esto ja käytä vain Wlania jos jossain siihen mahku.

3. Wadelma

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galay s2 PLUS
    ok, miten sen netti eston saa, ja maksaako siis se Wlan vai onko se ilmanen? oon noob.

4. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Operaattorilta. (no luurissakin on asetuksia, mutta liittymästä turvallisempi estää)

Toisen WLAN käytöstä ei tule puhelinlaskuun hintaa, ja jossain paikoissa voi olla ilmaisia, tietenkin jos kotona on ennestään WLAN niin sitä voikäyttää.

Kannattaa mennä sen kauppiaan puheille ja käydä läpi liittymäsi ja asetuksesi.

5. Wadelma

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galay s2 PLUS
    selvä, kiitos paljon :)

Jaa tämä viestiketju