1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Pelien ja sovellusten latausongelma (7210)

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Make80, 4/1/03.

1. Make80

Tykkäykset:
    0
    Mikähän voisi olla vialla, kun en pysty lataamaan mitään javaohjelmia tai pelejä edes Nokian Software Marketista. Puhelimeni on Nokia 7210 ja liittymäni on Sonera. Voisiko ongelma liittyä Soneran Opendata-palveluun, joka minulla on GPRS-yhteytenä? Vai voisiko olla pelkästään puhelimen jostain asetuksista kiinni? Kuvia ja ääniä pystyn lataamaan ihan normaalisti, mutta kun yritän ladata pelejä tai sovelluksia niin puhelin yrittää ladata niitä, mutta n. 30 sekunnin päästä kuuluu vain piippaus ja tulee teksti: "Ei vastaa, yritä uudelleen".

2. Sami

Tykkäykset:
    1
    Joskus on itsellänikin ollut sama ongelma. Muutaman tunnin päästä saattanut toimia taas ihan ok. Voi olla että häikkää siellä Softwaremarketin päässäkin.

3. Make80

Tykkäykset:
    0
    Pelien lataus ei onnistu mistään eikä milloinkaan. Joskus se onnistui mutta ainakaan viimeiseen kuukauteen no luck. En ole muuttanut mitään asetuksia ja kokeiltuani äsken GSM-datalla siirtoa niin sekin epäonnistui. Olen myös varmistanut että puhelimessani on riittävästi muistia. Mikä voisi olla vialla? Olen ihan ulalla.

4. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    mistään ei voi olla yllättynyt kun kyseessä on 7210...
    mutta minulla kyseistä vikaa ei ole ikinä esiintynyt.

Jaa tämä viestiketju