1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Pelien asennuksesta sekä soittoäänistä

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja fumer, 27/1/05.

1. fumer

Tykkäykset:
    0
    Eli, kysyn koskien E330:aa:
    saako pelejä asennettua jos siirtää esim. omalle kotisivulle ja lataa sieltä? Eli pitääkö tällöin se .jar tiedosto vain siirtää sinne?

Yritin tehdä tuota, mutta en ainakaan vielä onnistunut.

Sitten mmf soittoäänistä. Siirsin .mmf tiedoston kotisivulleni, mutta kun yritin sitä wapin kautta ladata, tuli viesti "tiedoston sisältöä ei tueta" wtf?

Miten mmf tiedostoja saa kuunneltua pc:llä? Minulla on PSMplayer, mutta ei kuulu mitään vaikka laittaa biisin pyörimään...

Näitäkin on varmaan kysytty miljoona kertaa, mutta... mä oon alottelija :)

2. Draiver Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Eli wap-sivulle siirrät pelin, varmaan parempi jos myös se .jad-tiedosto sieltä löytyisi... omat wap-sivut voit tehdä esim. www.tagtag.com -osoitteessa.

Mmf:stäkin on varmaan eri versioita(?), joten ehkä siksi tuli tuo "tiedoston sisältöä ei tueta"... Mulla on toiminut jokainen .mmf, jonka olen luuriini laittanu (datakaapelilla tosin, en wapin kautta).

PSMplayerilla pitäisi kuulua, itellä 5.0 versio.

3. Carman

Tykkäykset:
    0
    Lyhemmin, että meet luurillas huveihin ja sieltä www-palveluihin (tai joku vastaava) ja sit syötät sinne semmosen osotteen ku tagtag.com nii sieltä saat kaikki pelit, ännet, kuvat, animaatiot ym. ilmaseksi!

4. Draiver Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Niin, sieltä saa niitä pelejä, ääniä, kuvia ja animaatioita, jotka tuolta www-sivulta löytyvät. Mutta jos haluaa luuriinsa pelin, joka ei tuolla sivulla ole, niin silloin tuolta sivuilta voi tehdä wap-sivun, johon sen pelin voi lähettää ja sitten sitä kautta ladata luuriin.

5. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    mistäs saa jotain muita pelejä kuin tuolta tagtagista

6. Draiver Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Nojoo...taitaa tuolta melkeen kaikki saadakin..

7. fumer

Tykkäykset:
    0
    Nuo tagtagin soittoäänet eivät kyllä ole ilmaisia...

8. Carman

Tykkäykset:
    0
    Kuinni?

Jaa tämä viestiketju