1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Pelejä / ohjelmia 3410 ja 6310i

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja bmwisbest, 15/7/02.

1. bmwisbest

Tykkäykset:
    0
    Ajattelin avata uuden aiheen 3410 aj 6310i peleistä / ohjelmista...

Olen käyttänyt paljon tota midlet palvelua: http://midlet.org/jsp/index.jsp
    ja sieltä on noussut suosikeiksi HTetris ja DSPoker, hyviä pelejä joihin
    jää koukkuun ;) ja näiden pitäisi pelittää myös 6310ssa koska
    pyörivät hyvin myös 3410ssa, suosittelen!

Paljon on tullut vastaan myös paskaa ja toimimattomia virityksiä,
    joten jos muut 3410 / 6310i käyttäjät kertoisitte omat suosikki
    ohjelmat / pelit linkkeineen, niin ei tulis imutettua niin paljon tota
    turhaa roskaa?!

Kiitos jo etukäteen...

2. onlainari

Tykkäykset:
    0
    Juu kyseiset pelit toimii 6310i:ssa. Mää olen hankkinut ohjelmani midletcentralista ja muualta,kun jostain syystä midlet.orgista hakemani ohjelmat eivät asennu...jumittuu puoleen väliin,vaikka kyseisen ohjelman pitäisi olla yhteensopiva puhelimeni kanssa :( Hakusessa olisi Cave niminen peli tällä hetkellä. Tosta DSPokerista...pelasin juur äsken sitä tossa ja credit: 189 $ kassassa kun loppu puhelimesta akku. Saisivat lisätä vielä tuplaamismahdollisuuden kyseiseen peliin. Hmmh no nyt on toi puhelin kiinni tossa eikä jaksa hakea piuhaa,mutta mitä pelejä mulla tossa ois niin ainakin spruce chessS,joka on vissiin vähän buginen kylläkin. Sit on StopIt! DSblackjack(demo),Htetris,jumping jack ja ehkä jotain vielä+ohjelmia. Kokeilemisen arvosia voisi olla vielä pushback,spruceman. Tosin jos sais jostain tuon DSMadmazen niin spruceman jäisi pacman kopioissa varmaan kakkoseksi :) Linkkejä lisää tähän threadiin jos löytyy jotain.

3. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Sama ongelma mullakin - Midletcentralista asentuu ok.

No tuolta midletcentralistahan se löytyy. Ja asentuukin ok - mutta sitten puhelin herjaa: "Virheellinen tiedosto"??

Mua ei kyllä tollanen virtuaalipokeri innosta. Sen sijaan mainittu HTetris on erinomainen - juuri sopiva ajanviete esim. bussimatkalle. Hyvin addiktoiva ;) ...sehän se tetriksen kirous on aina ollutkin...

Onkohan tohon olemassa mitään hyödyllisiä hyötyohjelmia? Aika pieniähän niitten täytyy kieltämättä olla...

4. Dj_Clue

Tykkäykset:
    1
  5. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Ok, kiitos linkistä. Ihan hyvän näköisiä olivat ainakin screenshotit. Oli piru vie vaan maksullisia... :( no ei niin hirveen kalliita kylläkään, mutta....

6. Ares

Tykkäykset:
    0
    Jos tarkoitetaan sitä "matopeliä"?

Tuon saa kun menee http://midlet.org/jsp/index.jsp kautta sen pelin valmistajan sivuille ja imuttelee sieltä. Tämä tietysti vaatii datakaapelin. Näin ainakin minä sen nappasin omaan 6310i:hin

7. Jouh88

Tykkäykset:
    0
    no mull on täss 3410 ja aattelin ladata pari peliä mutta mikä tiedosto muoto? jad tai jar? ja millä ohjelmalla ne pitäis siirtää kännykkääni?

Jaa tämä viestiketju