1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Pdf+ lakkasi toimimasta??

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja petet28, 22/3/05.

1. petet28

Tykkäykset:
    0
    Milläköhän saisi Pdf+ ohjelman taas toimimaan 7710:ssa? Käytin ohjelmaa aiemmin mutta nyt se on lakannut toimimasta! Olen yrittänyt poistaa ohjelman useita kertoja ja asentanut sen uudelleen mutta mikään ei auta. Tarvitsen ohjelmaa, joten tilanne on todella ärsyttävä. Olen myös välillä kokeillut käynnistää puhelimen uudelleen (myös poistamalla akun) sekä olen kerran kokeillut ns. soft resetiä eli näppäillyt *#7780# puhelinsovellukseen.
    Onkohan joku keksinyt tähän ratkaisua?!

2. ohjelmoija

Tykkäykset:
    1
    Eipä ole tullut vastaan. Itse poistin ensin nokian kortille asennetun softan ja asensin sitten uudestaan laitteen muistiin ja hyvin toimii. Oletko yrittänyt asentaa sekä muistikortille että laitteeseen?

3. vtormane

vtormane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Käytätkö kokeiluversiota vai oletko ostanut lisenssin? Jos olet ostanut ohjelman niin kannattaa varmaankin ottaa yhteys ohjelman tekijään, jos et niin osta ohjelma :)

4. petet28

Tykkäykset:
    0
    Olen yrittänyt asentaa ohjelman sekä kortille että laitteseen samoin tuloksin. Muut ohjelmat toimivat ihan mainiosti...
    Olen ladannut ohjelman my-symbian sivuilta (ohjelma on ilmainen).
    Ohjelma on käynnistyvinään ja sitten näyttö palaa työpöydälle.
    Tuntuu siltä että jotain on nyt sekaisin laitteessa... :(
    Jos jollain on joku ehdotus niin kertokaa ihmeessä!

5. vtormane

vtormane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
  6. charlieinparis

Tykkäykset:
    0
    Pdf+ S90 Nokia 7710:lle on ainakin täysin ilmainen http://my-symbian.com/s90/applications/applications.php?fldAuto=989&faq=48

7. spug

Tykkäykset:
    0
    Itse en kyllä menisi ostamaan ohjelmaa, jos ei demoversiokaan toimi. Sehän on nimenomaan tarkoitettu siihen, että voi testata toimiiko ohjelma laitteessasi ja täyttääkö se tarpeen. ;)

8. petet28

Tykkäykset:
    0
    Ongelma ratkesi... :) Käytin hyväkseni laitteen muisstin formatointia ja sen jälkeen palautin tekemäni varmuuskopion, joten tää toimii ihan kuin PC. Jos tulee ylitsepääsemättömiä ongelmia niin ei kun formatoimaan!
    Ja Pdf+ toimii muuten erittäin hyvin! ;)

Jaa tämä viestiketju