1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

PC Suitella pääsee nettiin vain ensimmäisellä kerralla?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Noma, 9/9/07.

1. Noma

Noma Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    25
    Puhelinmalli:
    Nexus 5
    Eli ongelma on seuraava: Minulla on Nokia N80 ja Acerin läppäri, jossa Windows Vista Home Premium. Kun asennan PC Suiten ja laitan usb-piuhalla kiinni, niin pääsen nettiin normaalisti One Touch Accessin kautta. Kuitenkin, kun sammutan yhteyden ja yritän uudelleen, yrittää ohjelma muodostaa yhteyttä "Nokia Usb Fax Modem #2":n kautta, eikä saa yhteyttä. Joudun joka kerta poistamaan ja asentamaan PC Suiten uudelleen mennessäni nettiin. Tietäisikö joku ratkaisua ko. ongelmaan? Mahdollisimman nopeasti tietty, jatkuva uudelleenasentaminen on aika hidasta:p

Edit: Ensimmäisellä kerralla modeemina on siis Nokia Usb Fax Modem ilman mitään numeroita perässä.

2. PJL

Tykkäykset:
    0
    Onko sun USB piuha samassa liittimessä?
    Mulla PC-suite valitsee aina uuden yhteyden jos vaihtaa piuhan toiseen USB-liittimeen.
    Löytyykö sulta asetuksista N80 USBmodem yhteydeksi?
    Mulla on valittuna N73 USBmodem.

3. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4728
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Acerin käyttäjänä voin sanoa että kannattaa päivittää ajureita Acerin tukisivuilta.

4. Noma

Noma Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    25
    Puhelinmalli:
    Nexus 5
    Ongelmaan oli ratkaisuna tosiaankin se että pitää aina käyttää samaa usb-porttia.

Jaa tämä viestiketju