1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

pc suite

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Juspa, 2/1/06.

1. Juspa

Tykkäykset:
    0
    Mä latasin pc suiten, mut en saa sitä yhdistämään. Kun painan yhdistä nappia ja sit seuraava nii se sanoo et "Yhteystyyppejä ei ole käytettävissä, joten puhelimeen ei voi muodostaa yhteyttä. Toiminto suljetaan" sit painan ok nii antaa vielä toisen tekstin "Käytettävissä olevia yhteystyyppejä ei löytynyt. Asenna nokia pc suite uudelleen" Kyl mä sen jo kerran asensin uudelleen mut siit ei ollu mitään apua! Mul on IrDA palikka ja sit 5140i. Mikä nyt neuvoksi?

2. manta

Tykkäykset:
    0
    Jotain ongelmaa näyttäisi olevan sun Infrapuna palikan toiminnassa, pystytkö tarkistamaan, että se toimii kunnolla Windowsista ?
    (mulla on englanninkielinen windows, joten pistän tähän stepin niinkuin ne mulla näkyy XP:ssä:
    My Computer, hiiren oikealla properties, hardware tab, device manager, etsi infrapuna-laite listasta ja hiiren oikealla klikkaa properties. Pitäisi näkyä, toimiiko Windowsin mielestä se infrapuna palikka OK.

Jos ei toimi, palikalle pitää varmaan yrittää etsiä ajurit (webistä löytynee) ja asentaa ne uusiksi.

Sitten kun saa sen pakilan toimimaan OK, niin seuraavat kannattaa vielä kokeilla, että saa PC Suitella/puhelimella toimimaan:

Säädä infrapunan nopeus oikeaksi:(esim. 115200bps)
    Control Panel -> Wireless Link -> Hardware tab -> Properties -> Advanced tab. In the Property list, select Maximum connect rate, and set the Value at 115200bps.

3. tonttu

tonttu Supermoderaattori

Tykkäykset:
    3449
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S
    Mikä IRDA-palikka?
    Mikä porttiyhteys?
    Mikä käyttöjärjestelmä?
    Nuo voisi heti alussa kertoa ettei aina tarvitsisi lypsää jos joku vaivautuu auttamaan....

Jaa tämä viestiketju