1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

PC suite

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja make72, 16/7/05.

1. make72

Tykkäykset:
    0
    Minkä aikaa menee kun siirtää n.5mb musiikki tiedoston bluethootin kautta puhelimeen...........minulla tuntuu kestävän useita minuutteja, teenkö jotain väärin?

2. tonyyq Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Iphone
    No sen aikaa siinä menee ainakin minulla.

3. jarzku

Tykkäykset:
    0
    Latasin juuri päivitetyn PC-Suiten 6.6.16. Siirrä tiedostoja (File Manager) ei suostu toimimaan. Käynnistettäessä se herjaa Polkua blaa.. blaa.. ei ole, tai se ei ole kansio. Onkohan ohjelmaan jäänyt bugi?

4. manta

Tykkäykset:
    0
    Saatko otettua ylös sen koko polun ? Asensitko Suiten oletusasennuksella vai valitsitko oman paikan ? Oletko kokeillut bootata PCtä (vaikka asennus ei ehkä sitä pyytänytkään?) Voit myös poistaa ton Suiten ja asentaa sen uudestaan ja katso toimiiko sitten. Mulla pelittää 6.6 (myös File Manager) ihan OK.

5. jarzku

Tykkäykset:
    0
    Tässä virheilmoitus:
    Polkua ::{20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D}\::{40950107-FEA6-4d53-A65F-B2DCBA57DD58} ei ole, tai se ei ole kansio. Toi ei sano mulle mitään lol. Ekaksi asensin updatena sitte korjaus asennuksena ja lopuksi vanhan poistaen (asennusohjelma buuttasi koneen automatic). Pitää vielä koittaa ite ensin poistaa suite ja sit asentaa uudelleen.

6. manta

Tykkäykset:
    0
  7. jarzku

Tykkäykset:
    0
    Kerkesin jo ajamaan englanninkielisen version sisään, joka alkoi toimimaan. Mut pitää koettaa tota reg cleaneria myöhemmin. Kiitti!

8. Jarzku6230i

Tykkäykset:
    0
    Nyt pelaa! Asennus ohjelma ei jostain syystä poistanut pc-suite kansiota, vaan kaikki roina oli edelleen siellä. Poistin kansion ja asensin ohjelman vielä kerran ja kaikki oli ok. Reg cleaner ei löytänyt ylimääräisiä rekisterejä.

Jaa tämä viestiketju