1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

pc-suite

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja mige, 1/12/04.

1. mige

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    5230 ja DNA
    kertokaas mitenkä pc-suiten ja 6100 puhelimen saa parhaiten toimimaan? käyttiksenä tietokoneessa on xp professional. tarviiko hankkia se datakaapeli, vielä en ole keksinyt että mitenkä sen infrapunan saa toimimaan.

2. -AHVEN- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Irdallahan se toimii, seuraa vaan asennusohjeita ja käynnistää asennuksen jälkeen uudelleen.

3. mige

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    5230 ja DNA
    Olen asentanut jo sen pc-suiten mikä tuli puhelimen mukana ja olen käynnistänyt koneen uusiksi. tarviiko koneessa laittaa jotakin asetuksia kuntoon, entä puhelimessa?

4. -AHVEN- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Toimiiko infrapuna ihan normaalisti?

5. mige

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    5230 ja DNA
    En ole käyttänyt täs puhelimes ennen sitä infrapunaa, niin en ole varma.

kun tuosta ottaa tuon yhteydet --> infrapuna (IR) niin kai se on normaalia että vasemmassa yläkulmassa vilkkuu se merkki?

6. -AHVEN- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mutta toimiiko tietokoneen infrapuna eli kun suuntaat puhelimen infra päällä tietokoneen infrasilmään, tunnistaako tietokone puhelimen?

7. Buddha

Tykkäykset:
    0
    Jos infrapuna-asetukset on kunnossa (kuten XP:tä käytettäessä useimmiten on oletuksena), pitäisi koneen tunnistaa infrapunalaite vaivatta. Toki molemmista laitteista on laitettava infrapunalähetys ja -vastaanotto päälle.

8. ColonelFoxhound

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Huawei Honor 6 Plus
    Erittäin tyhmä kysymys, mutta onko infra vakiona koneissa, vai lisävaruste? Onko All-in-Wonderin mukana tullut palikka käypä? Pitäisiköhän laittaa tieokonekysymyksetosioon..

9. mige

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    5230 ja DNA
    Niin. Tosin en ole varma, että onko tuossa mun tietsikassa infrapunaa valmiina. Jos on, niin kertokaas mistä sen voi nähdä? Taas lisää näitä tyhmiä kysymyksiä...

10. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Esimerkiksi käyttöohjeesta, tai jos on kyseessä "merkkikone", hae speksit netistä. Itse kasatuissa voi vaikka kysyä alkuperäiseltä omistajalta neuvoa. Katso nyt manuaaleista ensin.
    Mikä tietokone tai emolevy?

11. psymbiote Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    17
    Nyt oletan että kyseessä on pöytäkone..? No kumminkin sulla pitäis olla osapuilleen tämän näköinen mötikkä kytkettynä usb/sarjaporttiin. Jos kyseessä on kannettava niin koneen sivuilta pitäis löytyä. Tarkista vaikka laitehallinnasta jos et muuta keksi.
    Käynnistä valikko-->asetukset-->ohjauspaneeli-->järjestelmä-->laitteisto-->laitehallinta.
    Esim. mulla infrapunalaite näkyy näin.

12. mige

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    5230 ja DNA
    Toi on joku itsekasattu kone, ostin sen juu käytettynä yhdeltä mun tutulta. Nyt en muista ulkoa että mikä emolevy siinä on, tarkistan sen kun olen taas kotona.

13. ColonelFoxhound

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Huawei Honor 6 Plus
    Nimi ATI Wireless Receiver, kaukosäätimen vastaanotin. Käy varmaan IP-porttina??

14. la

Tykkäykset:
    0
    Siis nimenomaan vastaanotin. Ei taida tv-korttien mukana tulleet palikat irdaa tukea.

15. ColonelFoxhound

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Huawei Honor 6 Plus
    No voi harmi. Koska en ole saanut TV-korttia toimimaan, niin on ollut palikka ja säädin ihan poissa käytöstä.

16. mige

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    5230 ja DNA
    Kykyl. Täs kuus ostan kaiketi kannettavan koneen itselleni joululahjaksi, eli laitan kaiketi sen sitten siihen toimimaan sen infrapunan. Eli nyt kuuluukin kysymys että kuinka paljon noissa markkinoilla olevissa kannettavissa koneissa on valmiina sitä infrapunaa? Ja onko sitä noin 1000euron koneissa, sellaiseen olisi nyt melkolailla rahat kasassa.

17. jarppi_

Tykkäykset:
    0
    Kyllä niissä uusissa kannettavissa hintaan katsomatta alkaa monissa olemaan infrapunaportti vakiona. Ei montaa ole tullut vastaan jossa sitä ei olisi...

Jaa tämä viestiketju