1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Pc suite

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja MaS79, 16/9/03.

1. MaS79

Tykkäykset:
    0
    Miten saisi tuon pc suiten toimimaan?
    Mulla on siis nokian 3650 ja sitten bluetooth. Muuten toimii aivan loistavasti mutta en saa tuota suitea toimimaan.
    Siihen tulee vain se teksti että käytät tätä ensimmäistä kertaa ym...ja siitä en pääse enää eteenpäin. Mikä siitä yhteydestä pitäisi ruksata, siis se missä kysytään com portteja...

Kaunis kiitos jos joku viitsii vaivautua auttamaan =)

2. manu

Tykkäykset:
    0
    Jos käytät widcommin ajureita (esim epox), klikkaa sitä sinistä bluetooth-kuvaketta oikeassa alakulmassa. Valitse: services -> bluetooth serialport -> laitteesi nimi (jos ei ole niin hae).

3. sane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    13
    Mikä sinihammas sulla on?

4. MaS79

Tykkäykset:
    0
    Siis joku tällainen bluetooth Zio SCM...en todellakaan tiedä mittää näistä, ihme edes että sain eka kerralla toimimaan, kun niin uhkailtiin että tarttee olla joku tietokonenero että saa ton sinihampaan toimiin...=)
    nyt kyllä siirtyy jutut puhelimelta koneelle ja päinvastoin mutta toi suite ei vaan pelitä...

5. zonem

zonem Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kokeileppas laittaa hakuun jotain tähän malliin: 3650 bluetooth ongelma

6. tonza19 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    mulla on sama -ongelma. Jää siihen käytät pc suitea ekaa kertaa plää plää plää... alkaa vituttaan. Mulla on se mobben.com:ista tilattu air bridge bluetooth. Voisko joku neuvoa joka on laittanut pc suiten toimimaan että miten teit sen? Kiitos!

7. Sir Buzku

Tykkäykset:
    0
    Toimiiko PC suite 3510i:llä? (datakaapeli)

8. tonza19 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    No nyt sain sen pc suiten toimimaan. Mutta ois uus ongelma. Eli kun yritän unistalloida pc suitea (älä kysy että miksi) sieltä lisää/poista sovelluksia jutusta ohjauspaneelista, niin se ei onnistu. Sitten menin hölmöyksissäni poistamaan sen manuaalisesti pikakuvakkeesta kansioon asti. Sitten poistin myös kaikki (ehkä?) rekisteritiedot regeditillä, mutta silti cd romppu väittää kun yrittää asentaa pc suitea uudestaan että "tietokoneeseesi on jo asennettu pc suiten versio. Poista se ensin ja asenna sitten vasta uudelleen"! Eli en saa nyt asennettua koko pc suitea enää koneelle! Perkele auttakaa!

9. zonem

zonem Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kokeileppas tätä ohjelmaa.

10. tonza19 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    ei tässä tunnu auttavan mikään. Tuo ohjelma oli jotenkin outo mutta mulla oli sellanen ohjelma ku HARE ja se putsas rekisterit sun muut mutta ei auta. Aina vaan tulee teksti "koneeseesi on asennettu pc suiten yhteensopimaton versio. Poista version asennus ja asenna tämä sen jälkeen. Asennus lopetetaan"

11. koutsa

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Note valkoinen
    HUOM !!! HUOM!!! Ratkaisua näkyvissä !!!

...ehkä =)

mulla kans mobben.comista ostettu airbridgen bt donkula, ja yritin suitea saada toimimaan. no, sehän jumitti just tuolla tavalla kun tuossa aiheesta kysyvä kansalainen ensimmäisessä viestissä kuvaili =)

lankomies imutteli mulle netistä pc suiten uudemman version (kun tuo mikä oli puhelimen paketissa oli avuttoman vanha)

-> asennettiin se

-> avot, että toimii!

rupes m-routeristakin löytämään tota puhelinta ihan niinku heti. muistaakseni se tulee mulla com 6 -portista tuo.

on ilmeisen hyvä tosiaan olla myös noi widcommin omat softat asennettuna. nyt homma mulla toimii silleen, et käynnistän tosta "my bluetooth places" -kuvakkeesta ton "Bluetooth serial port" ja sit käynnistän pc suiten ni toimii ihan ok.

asennappas se uus versio pc suitesta, jos sillä lähtis toimimaan. saapi kysyä esim. allekirjoittaneelta lisää infoa jos ei vieläkään toimi.

EDIT (ja tärkeä edit onkin...=) : HANKI MYÖS noksun "register cleaner" -niminen ohjelma, se putsaa ennen uuden pc suiten asentamista vanhat suiten tiedostonroippeet sieltä pois. toi on vissii ilmeisen tärkeä tehdä ennen uuden suiten asentamista. urlin mistä tuon cleanerin saa, saat multa. tai sit vaihtoehtosesti searchaa ihan ite =)

12. MaS79

Tykkäykset:
    0
    Dodii...nyt pelittää pc suite...ja älkää vaan kysyky millai se toimimaan saatiin =) =)
    ukolle siitä valitin kun se eilen duunista tuli...ja isäntä alkoi sitten näpräileen koneen kanssa. Ihme että edes toimii koko kone enää..kun ei kumpikaan tod mitään asiantuntijoita olla =)

13. tonza19 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Koutsa: Kiitti todella paljon. Tuo registry cleaner pelasti kaiken. Heti pystyin asentaan Pc Suiten uudelleen! Nyt on vaan sellanen kysymys että miten mä pystyn esim. Siirtään niitä go boyn romeja silleen että mulle tulee tekstiviesti ja siitä avaan sen pelin. Mä en pysty ku tallentaan ne sinne muistikortille ja sieltä sitten FExplorerilla laittaa että avaa. Koitin muuten GTA2:sta eikä se toiminu ku se on 4mb:n tiedosto. Kuinka nopeesti teillä siirtyy tiedoston pc suitella. Mulla menee aika hitaasti. megassa menee joku puoli min. eli yhen biisin lataamisessa menee joku 5 minuuttia, tod. hitaasti! Mä laitan aina ku on .SIS tiedosto niin sieltä suitesta että asenna ohjelma ja sit se asentaa sen puhelimeen. Voiko niitä asentaa tossa puhelimessa, että siirtää vaan sen tiedoston eka puhelimeen (mihin?) ja sit vasta puhelimella asentaa sen ohjelman?

14. System

System

Tykkäykset:
    0
    Laitetaas tänne nyt sitten lisää näitä legendaarisia PC Suite ongelmia. Eli kaikki muuten menee hyvin, mutta kun valitsen sieltä Routerista sen portin (COM5), niin siihen tulee joku sen mun Bluetootin oma jutska ja sit se Routeri sanoo et joku toinen ohjelmaa käyttää sitä bluetoothia??? Mikä tässä vois olla vikana??? Olisin kiitollinen, jos saisin sen toimimaan. Bluetoothina toimii 3COM -merkkinen dongle.

15. aenkake

Tykkäykset:
    0
    eikö ois paljon helpompi USBllä nakella tiedostot kortille. On niinku monta kertaa nopeempi, eikä tartte pelleillä nuiden viestien kanssa, jotka menee kaken omaan muistiin. (kertokaapa joku jos tiedätte miten tuo oletus Transfer kansio vaihetaan)

Mihin muuhun käytätte BTtä? Ite ostin et saa kakeen nopeemman netin ja jos joskus pitää synkronoida jotain... Eikös toi BT kumminki oo aika rupinen pelkkään tiedonsiirtoon. Esim jos meinaa muistikortillisen musaa siirtää niin siinähän ehtii akkukin loppua monta kertaa...:p Ainakin kun aloin varmuuskopioa ottamaan BTllä niin vaiklutti menevän ~100X kauemmin ku USBllä...

Niin eli mitäs käyttökohteita ootte BTlle keksiny?

p.s
    vähän aiheen ohi mutta en jaksanu enää uutta threadia alottaa ku....

16. Pietari02

Tykkäykset:
    0
    mikä voisi olla vikana kun yritän siirtää musiikki tiedostoja nokia 7600 puhelimeen. puhelimeen tulee virhe ilmoitus muisti ei riitä tiedoston siirtämiseen vaikka pc suiten mukaan muistia on yli 29000 kt. puhelimen mukaan muistia on myös saman verran?

17. Pietari02

Tykkäykset:
    0
    virhe ilmoitus olikin ettei muisti riitä vastaanottamiseen.

18. Jupex Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    Joku nokia
    Pitääpä itsekin vähänavautua. En ole eläissäni nähnyt mitään niin kairmaisevaa kuin Nokia Data suite ohjelmisto N-gageen.

Saan tehtyä sarjaporttiyhteyden puhelimeen, tai ainakin niin pc ilmoittaa, kun yhteyttä muodostan.

Mrouter tosin ei tunnista koko puhelinta, mistään portista. Parikertaa ikäänkuin "vahingossa" on mrouterin kuvake vaihtanut väriä yhteyden merkiksi, mutta tällöinkin PC-suite herjaa että puhelinta ei ole kytketty.

Ihme homma. Eikö tuotakin olisi voitu tehdä himpunverran järkevämmin.

19. Saerki

Tykkäykset:
    0
    Just samalla tavalla "toimii" mullakin.. noh onneksi windows osaa lähettää/vastaanottaa ne tiedostot ilman sitä PC-suitea. Ja kännykässä helpotusta tuo eFilemanager, niin saa ne tiedostot pois sieltä tekstiviestikansiosta.

20. Jupex Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    Joku nokia
    Backup koko laitteesta olis kiva saada tehdä :p ja onhan sen toimittava. PRKL

Jaa tämä viestiketju