1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

PC Suite: Toimintoa ei voinut suorittaa loppuun

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Ricky, 18/12/05.

1. Ricky

Tykkäykset:
    0
    Ongelmana on että en saa PC Suite ohjelmaa kommunikoimaan kännykän kanssa. Ohjelmana siis PC Suite 6.7, puhelin N6670 ja usb kaapeli.
    Ennen kyllä on toiminut hyvin mutta jostain syystä nyt ei toimi. PC Suite kyllä tunnistaa puhelimen mutta mikään muu ei onnistu, *ittu! Ilmoittaa vain: Toimintoa ei voinut suorittaa loppuun. Muistikortti on nimetty. Muita neuvoja?

2. snb69

Tykkäykset:
    0
    Putsaa puhelimen pohjassa olevan liittimen kontaktit.

3. Ricky

Tykkäykset:
    0
    Putsaaminen ei auttanut, päälisin puolin ei näyttäisi vikaa olevan..

4. Hedgehog

Hedgehog Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    38
    Puhelinmalli:
    S7 Edge, iPhone6
    Itse juuri asensin uuden PC-Suiten kanssa. Sovellusten, teemojen ja pelien (.sis) asentaminen ei onnistu, herjaa: "Sovellusta ei voi asentaa puhelimeen. Muisti ei riitä." (ja muistiahan riittää) Käytössä siis BT.

Onnistunut päivitys!

5. Vihru

Tykkäykset:
    2
    Ette te kans mitään tiedä :D

Regsvr32.exe %Windir%System32Ole32.dll
    kirjoita tuo suorita-tilassa..

niin pitäs toimia..

6. mpz

Tykkäykset:
    0
    Minulla on myös sama ongelma harva se päivä, tosin kännykkänä on 6630. Siihen auttaa joko:

1) tietokoneen uudelleenkäynnistys (ärsyttää!)

2) klikkaa pc suiten ikonia, valitse "Manage connections", ota ruksi pois USB-kaapelin kohdalta, paina OK, valitse uudelleen "Manage connections" ja laita ruksi takaisin USB-kaapelin kohdalle. Tällöin PC Suite toimii taas jonkin aikaa kunnes parin tiedostonsiirron jälkeen sekoaa samalla tavalla.

PC Suite on kyllä mahdollisimman paska ohjelma. Ketkähän apinat sen ovat koodanneet.

7. manta

Tykkäykset:
    0
    Millainen Windows ympristö sulla on, XP vai 2000, mikä service pack ? Mikä versio PC Suitesta ?

8. jalu78

Tykkäykset:
    0
    mä käytän PS-Suitea bluetoothilla ja kone teki samaa ja autto ku käytin vastaanottimen irti

9. Paerae

Paerae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kuuminthottiii+Elisa:)
    win xp käyttäjät: jos teillä ei muuten suite saa yhteyttä esim BT:llä luuriin, niin ilmeisesti vika on siinä että XPn omat ajurit sekottaa BT donglen omat ajurit jos ne ootte asentanu. ton kans joskus tappelin.

elikkä jommatkummat vaan ei molempia.

10. Triple

Tykkäykset:
    0
    Tutulta kuulostaa ja puhelin tällä kertaa 5140i ja käytössä infrapuna.

11. Vihru

Tykkäykset:
    2
    hei, anteeksi nyt herrat.. mutta ette ilmeisesti ottanut tuota mun neuvoo tosissaan, vai mikä on?

Itselläni on nokia n70 ja uusin pc suite.. valitti että toimintoa ei voitu suorittaa loppuun, ihmettelin että missä vika, kunnes löysin englanniks ohjeet, että miten sen saa toimiin.. eli

Regsvr32.exe %Windir%System32Ole32.dll
    kirjoita tuo suorita-tilassa..

niin pitäs toimia..

mut tietty ei oo pakko tota pistää, jos ei kerta kiinnosta saada ees toimiin..

12. Ghetto_Blaster

Tykkäykset:
    0
    Omistan nokia 9300 ja olen kokeillut vanhoja pc-suiteja ja uusiakin ja mikään ei tunnu enää toimivan. Saan kokoajan virheilmoituksen "toimintoa ei voitu suorittaa", sekä varmuuskopioinnissa ohjelma herjaa ettei muistikorttia ole kytkettynä.

Johtuukohan ongelma puhelimen ohjelmistosta (versio 4.53)? Tuota System32Ole32.dll tiedostoa ei löydy tietokoneestani. PC-suite toimi ihan hyvin 6kuukauden ajan ja sen jälkeen lopetti toimintansa.

13. Hedgehog

Hedgehog Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    38
    Puhelinmalli:
    S7 Edge, iPhone6
    LoadLibrary("Regsvr32.exe %Windir%System32Ole32.dll")-funktio epäonnistui - Määritettyä osaa ei löydy.

Niin pitäs vissii nyt toimia? Eipäs valitettavasti toimikkaan.

Mulla ei toimi tässä uudessa PC-Suitessa oikeestaan mikään kunnolla. Ihan roska ohjelma.

14. PianoPS

Tykkäykset:
    6
    Puuttuiskohan tuosta "system32Ole32.dll" välistä ja ennen kenoviiva, koska eihän tuollaista ole olemassa? Ole32.dll löytyy windows\system32 hakemistosta. Ehkäpä pitäis olla "\system32\Ole32.dll".

Eli jos tuosta on mahdollisesti apua, niin pitänee kirjoittaa

regsvr32.exe %windir%\system32\ole32.dll

ennenkuin tapahtuu jotain...

Pidin enemmän vanhempien versioiden varmistuskopioinnista kuin tästä PCSuite 6.7:n 3.0 versiosta, joka ei suostu ainakaan minulla varmistuskopioimaan puhelimen kalenteri- ja yhteytietoja. Tietääköhän joku miksi? Muuten kyllä toimii OK.

15. Ghetto_Blaster

Tykkäykset:
    0
    Kiitoksia neuvosta PianoPS. Olisi tietenkin voinut käyttää tervettä järkeä ja tajuta ettei kyseiset DLL-kirjastot sijaitse windows hakemistossa :D.

Nyt näyttäisi toimivan..tosin täytyy varmuuden vuoksi käydä päivittämässä uusin ohjelmisto, kun vielä voin.

16. manta

Tykkäykset:
    0
    Pidin enemmän vanhempien versioiden varmistuskopioinnista kuin tästä PCSuite 6.7:n 3.0 versiosta, joka ei suostu ainakaan minulla varmistuskopioimaan puhelimen kalenteri- ja yhteytietoja. Tietääköhän joku miksi? Muuten kyllä toimii OK.[/quote]

Yhteystietokanta ja joskus kalenterikanta (ja kaikki muukin mistä otetaan varmuuskopio) puhelimessa ajetaan alas ennenkuin niistävoi ottaa varmuuskopion.
    Erityisesti yhteystietokanta lillii sitkeästi pystyssä ja jotta voisi varmistua paremmin varmuuskopion sisällöstä, joskus auttaa kun puhelimen sammuttaa juuri ennen backupin ottamista, käynnistää sitten ja kun puhelin on pystyssä, ajaa varmuuskopion.

17. PianoPS

Tykkäykset:
    6
    Kiitos neuvosta! Olen tuotakin konstia jo muutaman kerran yrittänyt ja aiempien versioiden Content Copierin kanssa se toimi tarvittaessa hyvin. Nyt vaan tällä 6.7:n v3.0:lla en ole onnistunut noinkaan tekemään vielä yhtään täyttä varmuuskopiota, johon myös nuo yhteystietokanta ja kalenteritietokanta olisivat "suostuneet" mukaan, ei usb-johdolla sen paremmin kuin bt:llä.
    Liekö sitten tietoturva jo sillä tasolla, ettei enää voi itse kopioida omia tietojaan edes omaan käyttöön...:D
    Taidan palata edelliseen versioon.

Edit: Asensin takaisin 6.6 version, eikä enää ongelmia.

18. co1

Tykkäykset:
    0
    Kumarrus herroille, sain NPCS:n+6230i:n takaisin vireeseen.

regsvr32.exe %windir%\system32\ole32.dll

19. Jonde_L

Tykkäykset:
    0
    Täältä kans ISO kumarrus auttaneille herroille! meinasin jo heittää luurin seinään, mutta sitten tolla käskyllä sain toimimaan! :D

20. Anddi

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia X6 / dna
    Ja täällä N70 lähti pelittään :)

Jaa tämä viestiketju